- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Công ty Cổ phần Sao Việt Nam là đơn vị Sản xuất và sở hữu 3 Nhãn hiệu
- Sơn gỗ cao cấp G8 Platinum
- Sơn gỗ chất lượng cao G8 Paint
- Sơn Kim loại Indu Paint
Trải qua 13 năm thành lập và phát triển Công ty Cổ Phần Sao Việt Nam hiện là đơn vị số 1 trong lĩnh vực Sơn Gỗ và Sơn Kim Loại tại VN, các sản phẩm của Sao Việt Nam đã được phủ rộng trên mọi miền của Tổ quốc và xuất khẩu tới các nước trong khu vực Đông Nam Á.
Với vị thế của mình cùng với Dây chuyền sản xuất hiện đại theo tiêu chuẩn Châu Âu được đi vào hoạt động năm 2018 trên 2 nhà máy với diện tịch hơn 30.000m2 tại KCN Quất Động, Thanh Trì, Hà Nội, cùng với 3 Văn phòng đại diện tại Hà Nội, Đà Nẵng và HCM.
Với khát vọng, nỗ lực và kiên trì theo đuổi việc đảm bảo và hoàn thiện chất lượng bằng nguồn lực tối đa, cùng với sự hội tụ của nhiều chuyên gia hàng đầu trong lĩnh vực Sơn gỗ, Sơn Kim loại và hơn 300 cán bộ nhân viên Sao Việt Nam, nhằm lan tỏa đến toàn thể khách hàng và xã hội một phương châm phát triển “Cộng hưởng thịnh vượng”.