Mô tả công việc
• Build and maintain strong relationships with loyalty clients to fully understand their needs
• Search for new customer sources and expand markets
• Negotiate and convince customers to use the service, draft a contract after the customer has agreed. Set up contract signing procedures and save the contract
• Monitor service quality, contact to resolve problems that arise during contract implementation
• Implement business strategies and advertising for the company's existing and new products
• Design tour according to customer's request
• Achieves personal and team related revenue goals
• Receive, update and process customer information
• Perform any other duties assigned by Management
Yêu cầu công việc
• Graduated with a major in English Studies, Tourism and Hospitality Management, and other related fields.
• 1 - 3 years of working experience in a similar position
• Good problem-solving, communication, and negotiation skills
• Good communication in English • Responsible, careful, meticulous
Quyền lợi được hưởng
• Salary according to the agreement, specific exchange when interviewing
• Contribution of social insurance, health insurance and unemployment insurance
• 12 days annual leave
• Duty meals
• Working time under Vietnamese labor law
• Bonus according to the Company’s regulations
Tiên phong theo đuổi ý thức về cuộc sống phong phú
Chúng tôi đang tạo ra một nền tảng để thúc đẩy và giám sát các thương hiệu đặc biệt phong phú trong các lĩnh vực bán lẻ, khách sạn, giải trí và dịch vụ trải nghiệm; phục vụ cho nhóm khách hàng quý mến, đánh giá cao trí tuệ và văn hóa. Họ là những kiến trúc sư về cách chúng ta định hình cuộc sống, công việc, trải nghiệm và cùng phát triển trong tương lai.