At QIMA, we’re on a mission to help our clients make products consumers can trust.
Working with over 30,000 global brands, retailers, manufacturers and food growers, we are on the ground wherever products are made. We help businesses secure every step of their supply chain with quality inspections, supplier audits, certifications, and lab testing, all powered by our intelligent digital platform.
Our team of 5,000 QIMers (and counting) across 40 offices and laboratories, are united in our shared passion for innovation and integrity, and guided by our QIMA values in the decisions we make every day. We believe in the work we do, and in making a positive difference in the world. Does this sound like something you’d like to be a part of?
Our Consumer Goods Division is dedicated to helping brands, retailers and manufacturers worldwide deliver safe, quality and ethically made products to their consumers. Every day at work, our inspectors, auditors, and lab techs use their expertise to help safeguard the products you use every day in your home: from clothes and footwear to toys and baby products, to electronics, appliances, and furniture.
Our operations department’s purpose is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality
Job Description
As an Quality Inspector, you’ll be reporting to Inspector Team Leader or Operations Manager and working as part of our Operations department. The purpose of QIMA’s Operations team is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality.
Your main duties will revolve around on-site quality inspections of our clients’ products.
- Check email daily to receive inspection documents.
- Attend to inspections on time and communicate with supplier in a professional way.
- Perform the inspection of the merchandise according with company procedures. Supervise the stuffing of the containers according with company procedures.
- Fulfill inspection reports according with company procedures and timelines.
It could be you if you have:
- Possess a college degree or above in apparel or related fields
- Experience of more than 3 years in quality management for garment/textile products
- Knowledge of AQL standards, as well as relevant safety and quality regulations
- Good command of English (spoken and written)
- Great attention to detail and strong professional ethics
If you fit the bill for this position, we’d love to hear from you! Send your resume and cover letter to [email protected]
Nội thất bmd chúng tôi là nhà sản xuất và cung cấp nội thất cao cấp từ hàng rời đến hàng lắp đặt liền tường, từ gỗ cứng, gỗ công nghiệp đến hàng kim loại… và từ sản xuất theo từng đơn đặt hàng riêng lẻ đến dịch vụ trọn gói “chìa khóa trao tay” theo yêu cầu cụ thể từng công trình.
Chúng tôi đã và đang sản xuất, cung cấp sản phẩm nội thất cao cấp của mình được làm từ đội ngũ thợ nhiều năm kinh nghiệm với tay nghề cao – những người thợ của chúng tôi luôn chăm chút từng chi tiết nhỏ để làm nên chất lượng sản phẩm của bmd kể từ năm 2008 đến nay. Từ các khu tiền sảnh lớn đến nội thất các căn hộ cao cấp, văn phòng và từ các gói thầu nội thất hàng rời, liền tường cho các công trình nhà hàng hay khách sạn. Chúng tôi cung cấp sản phẩm, dịch vụ với chất lượng cao và đồng nhất chắc chắn quý khách sẽ luôn tìm thấy tại các các sản phẩm hoàn thiện hay công trình chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà nước;
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- ( Nội thất bmd ) – BMD MANUFACTURING JSC được thành lập năm 2008
Mission
Nội thất bmd chúng tôi luôn là nhà cung cấp “ với một điểm dừng chân duy nhất” cho quý khách có nhu cầu đa dạng vật tư như bọc nệm, gỗ, kính, kim loại, đá…