Mô tả công việc
1. Contribute to the development and execution of the segment strategy plan and take a lead in defining, and owning, the specific implications for the country.
2. Develop and maintain a high level of project customer intimacy by cultivating strong relationships with the technical teams at strategic independent and other nominated key accounts within the segments across the country.
3. Co-operate with RD&I, QA & production teams to ensure all products of AkzoNobel (especially project portfolio) meet up-to-dated testing requirements/ newly-announced quality standards quality standards (Ministry of Construction & Ministry of Industry & Trade) which enable to win mega & S&M projects and competitive advantage vs competitors.
4. Work closely with Sales Team (retail & project) & Functional Teams to align on the commercial quality processes (excluding technical service) geared towards achievement of the segment financial and non-financial deliverables and robust control on quality management both Akzo & non Akzo sites.
5. Work closely with Asian Commercial Quality Team to align on the global/ regional commercial quality processes (excluding technical service) geared towards achievement of quality improvement & process robustness which much support to gain customer confidence on AkzoNobel quality & services.
6. Ensure that the product pipeline is managed effectively to efficiently deliver on committed dates as well as ensuring risks are managed to avoid negative market feedback.
7. Drive and coordinate for a robust value engineering pipeline based on future projected business that will deliver ongoing improvements in margins.
8. Ensure that the technical service team inputs fully and effectively to key supporting processes, e.g. CRM database accuracy in integrated business planning (IBP), opportunity management in the sales process and claims management process (RFW).
9. Control & ensure data integrity and accuracy for management team decision making process through IBP & CRM.
Yêu cầu công việc
1. Knowledge & Skills - preferred but not essential
2. Knowledge & Work Experience - referred Paints & Coatings industry, any B2B industry environment, customer / segment profiling, 3-5 years of work experience in technical services or quality control
3. Minimum Bachelor Degree in chemical engineering, chemistry or related field. Masters of Science in related field and/or business administration will be a strong preference
4. Skills - Leadership, managerial skills, stakeholder management, decision making, creating value propositions, communication and presentation, commercial and business acumen, basic understanding of financial concepts related to sales and cost to serve
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nội thất bmd chúng tôi là nhà sản xuất và cung cấp nội thất cao cấp từ hàng rời đến hàng lắp đặt liền tường, từ gỗ cứng, gỗ công nghiệp đến hàng kim loại… và từ sản xuất theo từng đơn đặt hàng riêng lẻ đến dịch vụ trọn gói “chìa khóa trao tay” theo yêu cầu cụ thể từng công trình.
Chúng tôi đã và đang sản xuất, cung cấp sản phẩm nội thất cao cấp của mình được làm từ đội ngũ thợ nhiều năm kinh nghiệm với tay nghề cao – những người thợ của chúng tôi luôn chăm chút từng chi tiết nhỏ để làm nên chất lượng sản phẩm của bmd kể từ năm 2008 đến nay. Từ các khu tiền sảnh lớn đến nội thất các căn hộ cao cấp, văn phòng và từ các gói thầu nội thất hàng rời, liền tường cho các công trình nhà hàng hay khách sạn. Chúng tôi cung cấp sản phẩm, dịch vụ với chất lượng cao và đồng nhất chắc chắn quý khách sẽ luôn tìm thấy tại các các sản phẩm hoàn thiện hay công trình chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà nước;
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- ( Nội thất bmd ) – BMD MANUFACTURING JSC được thành lập năm 2008
Mission
Nội thất bmd chúng tôi luôn là nhà cung cấp “ với một điểm dừng chân duy nhất” cho quý khách có nhu cầu đa dạng vật tư như bọc nệm, gỗ, kính, kim loại, đá…