The job holder organize the implementation of strategic projects and take responsibility for the implementation results.
Key Accountabilities (1)
- Initiative Management
- Ensure the progress and results of the overall strategic project implementation during the design and pilot phases (including financial results, if any).
- Ensure progress and results during project implementation.
- Define scope, key deliverables, implementation timeline, required resources, project charter (principles) and ensure management of project scope changes, if any.
- Directing, guiding the implementation of diagnosis, design, pilot (1-2 rounds) of initiatives.
- Organize working programs on solving arising problems with the Division Director, Project Team and Executive Board.
- Solve difficult problems and report to the Block Manager and Project Implementation Team, if necessary.
- Provide technical support during the implementation phase (if required).
- Develop a professional training program to ensure that the project is implemented according to the original design.
- Report
- Report to Head of Digital Marketing and/or Chief Marketing Officer on project implementation progress and challenges that may arise during implementation (if any).
- Approve contents related to the initiative in internal communication, if necessary.
- Resource plananing và managment
- Develop resource plans for all phases of the project.
- Ensure the implementation of the financial objectives of the project.
- Determine the selection criteria and conduct interviews with project specialists.
- Building and improving the capacity of the group through training and mentoring programs.
- Conduct performance evaluation for project specialists.
- Build a culture and a healthy and cooperative working environment.
Head of Digital Marketing Performance & Management
Key Relationships - Direct Reports
Key Relationships - Internal Stakeholders
Marketing and all functional units in the bank: mainly with Business, RBG, CA, Strategy, Finance, Procurement, IT, Operations divisions.
Key Relationships - External Stakeholders
Service providers for TCB in media & digital marketing services, KOLs, online communities…
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications
- Bachelor degree or higher, major in Marketing, Business Administration, Economics or other relevant areas
- Understanding digital marketing và financial and insurance products/services
- Strong understanding of strategy and budgeting.
Specialization: at least 08 years of experience in marketing và communications, prefered in banking và fincaical service industry
- Management: at least 04 years of expereince in people managent or equivalent position
- Business English standard of proficiency as required for the role
Trung tâm Anh ngữ CN Vision trực thuộc Công ty Cổ phần Tầm Nhìn CNN Việt Nam. Ra đời từ năm 2018, được sáng lập bởi CNNers – những cựu học sinh K25 THPT Chuyên Ngoại Ngữ Hà Nội. Chúng tôi khao khát về một môi trường giáo dục với những sản phẩm tối ưu dành cho học sinh Việt Nam và ở đó tiếng Anh là một công cụ để giúp các em hoàn thiện nhân cách, phát triển tư duy, tăng cường kỹ năng mềm và tăng cường trải nghiệm ……
CN Vision có cố vấn học thuật là Thạc sỹ Nguyễn Thị Chi – Nguyên hiệu trưởng trường THPT Chuyên Ngoại Ngữ Hà Nội; HĐQT và Ban điều hành cùng đội ngũ giáo viên nước ngoài, trợ giảng, nhân viên nhiệt huyết và tận tụy; tốt nghiệp nhiều trường đại học danh tiếng trong và ngoài nước. Chúng tôi tin tưởng rằng: với tình YÊU THƯƠNG và KỶ LUẬT TÍCH CỰC, với sự thấu hiểu và tôn trọng các tài năng và bằng phương pháp ưu việt; CN Vision sẽ là nơi chắp cánh cho những ước mơ trở thành hiện thực, những tài năng được tỏa sáng.