- Prepare quotation, working schedule, contact report, pre-cost, post-cost, final report;
- Coordinate and communicate externally & internally in an effective way;
- Consult with client on project/category issues & provide actionable & proper digital solutions (with the help from direct report/AM/Account Lead)
- Develop well-written, accurate & inspiring client/creative briefs with thoughtful insights & suggesting direction;
- Daily manage to run projects & ensure everything is completed on time, within quality control & budget;
- Evaluate & manage project report before sending to client;
- Alert/Report to direct supervisor potential issues, problems during execution;
- Effectively work with team members to develop innovative ideas & strategic direction;
- Continuously update new digital trends, campaigns locally or globally to share internal team
- Working with vendors where needed to brief and review proposals.
- Help to identify opportunities to implement solutions that increase the effectiveness and efficiencies including the development of tools, process, and reports related to job responsibilities.
- Continually explore and test new digital initiatives and tools.
- Support business development activities upon existing clients (80%) and new leads (20%)..- Bachelor in marketing, business administration, economics, technology degree or other related fields;
- At least 2+ years of experience in account management.
- Relevant experience on any of digital platforms, digital communications, and social management.
- Well organized and detail oriented.
- Good presentation. Writing, and negotiation skills;
- Sociable and team work spirit.
- Intermediate English skills including speaking, listening, and writing.
Preference:
- Experience in any integrated projects relevant to digital platforms, digital communications, and social management is an advantage.- Dynamic, young and friendly environment with enjoyable staffs activities;
- Opportunities to improve your logical thinking, teamwork capability;
- Improve your competency through daily progress;
- Annual leaves with 12 days at the beginning and insurance types following by the Labor Code;
- Profit share & share holding;
- Company trip, and quarterly team building.
Công ty cổ phần tập đoàn Hanaka thành lập năm 1994 với tiền thân là nhà máy thiết bị điện Hanaka, Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Hồng Ngọc, sau 25 năm phát triển chủ tịch hội đồng quản trị - TGĐ Mẫn Ngọc Anh đã gây dựng Hanaka trở thành một trong những tập đoàn kinh tế tư nhân đa ngành lớn nhất Việt Nam
Với nhiều lĩnh vực sản phẩm kinh doanh, Hanaka đã cho ra đời những sản phẩm dây và cáp điện 2, 3, 4 vừa treo và ngầm, dây điện tự chọn, dẹt, … cung cấp toàn diện cho ngành sản xuất máy biến áp, mô tơ, công tơ điện và trạm điện. Bên cạnh đó, Hanaka cũng cho ra đời máy biến áp truyền tải từ 110 đến 500 kV và máy biến áp phân phối từ 10 đến 35 kV.
Hanaka cũng được biết đến như là một trong những tập đoàn sản xuất kinh doanh bao bì đồ hộp cho ngành ăn uống nước giải khát, Đến năm 2018, hanaka Group bắt đầu tập trung vào lĩnh vực phát triên bđs, Xây dựng cơ sở hạ tầng, kinh doanh khách sạn, nhà hàng, cho thuê văn phòng, thương mại dịch vụ, … Hiện nay, trong mảng bđs hanaka đang phát triển 240 ha khu đô thị, 350 ha khu công nghiệp, có thể kể đến các dự án đô thị thông minh Hanaka Paris City: giấc mơ Paris trong lòng đại dương Từ Sơn, dự án hỗn hợp trung tâm thương mại hồng kong London.
Hiện nay, tổng vốn điều lệ của tập đoàn là 1699 tỷ đồng, tổng tài sản 4000 tỷ đồng với 1000 cán bộ công nhân viên. Trong những năm gần đây, Hanaka nổi lên là một đơn vị có chiến lược tấn công mạnh mẽ vào lĩnh vực công nghệ. Với giải pháp chuyên nghiệp về công nghệ, môi trường 4.0 Hanaka mang đến màu xanh yêu thương, không khí trong lành, khu làng nghề phồn vinh, khu đô thị đẳng cấp Châu Âu: Hanaka mang đến niềm vui, niềm hạnh phúc, cho tất cả mọi người, tự hào cùng việt nam vươn mình ra thế giới.