Việc làm HANAKA

Cập nhật 30/08/2024 09:31
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn HANAKA
Fixed Asset Accountant/ Kế toán tài sản
HANAKA
33 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

  • Create and monitor a system of controls, procedures, and forms for the recordation of fixed assets.
  • Assign tag numbers to fixed assets.
  • Maintain fixed asset system for accounting, processing and reporting of the assets.
  • Check for completeness and accuracy of fixed assets sub ledger and month-end closing activities such as account reconciliations, journal entries and adjustments.
  • Monitor and process transactions on a daily basis.
  • Calculate depreciation for all fixed assets.
  • Ensure timely and accurate transfer of account data to General Ledger.
  • Review and update the detailed of fixed assets and accumulated depreciation.
  • Conduct Periodic physical counts of fixed assets.
  • Generate monthly depreciation postings and annual account reports.
  • Collaborate with team members/HODs to monitor asset disposals and movements.
  • Recommend to management whether fixed assets should be disposed of (if need).
  • Recommend to management any updates to accounting policies related to fixed assets.
  • Conduct analyses related to fixed assets as requested by management.
  • Assist the auditors in their inquiries relating to fixed assets.
  • Assist in other financial tasks.

  • Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork.
Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
  • Adheres to hotel policies and procedures
Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
At all times projects a favourable image of the Hotel to the public
Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
Attends work on time as scheduled
Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • High school diploma required, bachelor’s degree in finance/ hospitality preferred
  • Two-year accounting experience, preferable in a hospitality environment.
  • Advanced experience with Microsoft Office Suite
  • Experience with accounting software (Sun system).
  • Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork

Yêu cầu hồ sơ

Updated CV with full information of working experiences, education history, personal information and photo
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Khu công nghiệp HANAKA, phường Trang Hạ, Phường Đồng Nguyên, Thành phố Từ Sơn,

Công ty cổ phần tập đoàn Hanaka thành lập năm 1994 với tiền thân là nhà máy thiết bị điện Hanaka, Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Hồng Ngọc, sau 25 năm phát triển chủ tịch hội đồng quản trị - TGĐ Mẫn Ngọc Anh đã gây dựng Hanaka trở thành một trong những tập đoàn kinh tế tư nhân đa ngành lớn nhất Việt Nam

Với nhiều lĩnh vực sản phẩm kinh doanh, Hanaka đã cho ra đời những sản phẩm dây và cáp điện 2, 3, 4 vừa treo và ngầm, dây điện tự chọn, dẹt, … cung cấp toàn diện cho ngành sản xuất máy biến áp, mô tơ, công tơ điện và trạm điện. Bên cạnh đó, Hanaka cũng cho ra đời máy biến áp truyền tải từ 110 đến 500 kV và máy biến áp phân phối từ 10 đến 35 kV.

Hanaka cũng được biết đến như là một trong những tập đoàn sản xuất kinh doanh bao bì đồ hộp cho ngành ăn uống nước giải khát, Đến năm 2018, hanaka Group bắt đầu tập trung vào lĩnh vực phát triên bđs, Xây dựng cơ sở hạ tầng, kinh doanh khách sạn, nhà hàng, cho thuê văn phòng, thương mại dịch vụ, … Hiện nay, trong mảng bđs hanaka đang phát triển 240 ha khu đô thị, 350 ha khu công nghiệp, có thể kể đến các dự án đô thị thông minh Hanaka Paris City: giấc mơ Paris trong lòng đại dương Từ Sơn, dự án hỗn hợp trung tâm thương mại hồng kong London.

Hiện nay, tổng vốn điều lệ của tập đoàn là 1699 tỷ đồng, tổng tài sản 4000 tỷ đồng với 1000 cán bộ công nhân viên. Trong những năm gần đây, Hanaka nổi lên là một đơn vị có chiến lược tấn công mạnh mẽ vào lĩnh vực công nghệ. Với giải pháp chuyên nghiệp về công nghệ, môi trường 4.0 Hanaka mang đến màu xanh yêu thương, không khí trong lành, khu làng nghề phồn vinh, khu đô thị đẳng cấp Châu Âu: Hanaka mang đến niềm vui, niềm hạnh phúc, cho tất cả mọi người, tự hào cùng việt nam vươn mình ra thế giới.

Những nghề phổ biến tại HANAKA

Bạn làm việc tại HANAKA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HANAKA

HANAKA

Click để đánh giá