Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Organize 8D report to define rootcause and action plan for customer complaint.
- Follow 8D report action plan and check effectiveness of action before closing customer complaint on SAP system.
- Escalate to management team especially QA Manager in case action of complaint not in place and not effective.
- Customer audit onsite and participate to find root cause analysis of findings from customers.
- Quality planning regarding new product types and transferred products.
- Take responsibility for quality improvement projects from AP direction.
- Cooperate with Quality Customer in handling customer complaints.
- Support Q Segment in Intercompany complaint and verify action plan.
- APQP tracking and reporting per request together with project team.
- Customer PPAP follow up from beginning to end according to QA projects matrix.
- Coordinate and support for customer audit and track the corrective action.
- Support internal and external audit related to quality planning topics.
- Process audit & make report for nonconformity case.
- Requalification test/ Product audit (100%part measurement) as planned.
- Build up control plan and inspection plan for new projects according to QA projects matrix/
- Maintain & update current inspection plan to define the right method to control quality in production lines.
- Coordinator for FMEA meeting with coreteam related to control plan/ inspection plan topic.
- Coordinate with Q Segment for quality direction and improvement activities.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree-Technical background / Mechanical Engineering is most preferable
- Good experience in area of production quality, quality planning and quality system with at least 3 years working experience.
- Experience in project management
- Experience in handling customer's complaint, process management
- Knowledge and experience in 5 core tool (APQP, PPAP, FMEA, SPC, MSA), QC tools, 5S tool and 8D report
- Quality awareness - ISO 9001/ IATF 16949
- Proficient English
- Good communication and reporting skills
- Good computer skills especially MS-Office (advanced Excel)
- Able to work well under pressure while managing competing demands and tight deadlines.
- Minimum 3 year-working experience in manufacturing, ISO 9001 & IATF16949 system, quality production.
- ISO9001 & IATF 16949 Internal auditor certificate are required.
- Being diligent, careful and honest.
- Team working, systematic and logical approach
- Working time: Mon-Fri (8:00-16:30)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Khởi đầu từ Trung tâm nội thất văn phòng, gia đình, trường học từ năm 1996, Ngọc Diệp lần lượt mở rộng sang các lĩnh vực Bao bì carton (1998), Cửa (2010), Nhôm (2016). Năm 2017, Ngọc Diệp tái cấu trúc theo mô hình Tập đoàn, trong đó Công ty Cổ phần Tập đoàn Ngọc Diệp giữ vai trò là Công ty mẹ cùng các Công ty thành viên.
Tập đoàn Ngọc Diệp bao gồm 4 công ty thành viên: Công ty TNHH Thương mại và Sản xuất Ngọc Diệp; Công ty Cổ phần Ngọc Diệp; Công ty Cổ phần Cửa Ngọc Diệp và Công ty Cổ phần Nhôm Ngọc Diệp.
Ngọc Diệp đang vươn mình phát triển trở thành Tập đoàn hàng đầu về sản xuất, cung ứng các sản phẩm Nội thất, Bao bì, Cửa nhôm - cửa nhựa - vách mặt dựng, Nhôm công nghiệp - Nhôm xây dựng. Các sản phẩm của Tập đoàn Ngọc Diệp có mặt rộng khắp 63 tỉnh thành.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Teambuilding
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2017
Mission
-
TẦM NHÌN – SỨ MỆNH: Là một trong những tập đoàn đa ngành hàng đầu Việt Nam, Tập đoàn Ngọc Diệp cam kết cung cấp những sản phẩm mang thương hiệu Ngọc Diệp với chất lượng uy tín, mang lại những giá trị gia tăng cao nhất cho cổ đông, đối tác, người lao động và xã hội.
-
GIÁ TRỊ CỐT LÕI :Xây dựng thương hiệu bằng uy tín, chất lượng;Không ngừng đổi mới, sáng tạo;Coi trọng con người, đề cao sức mạnh đoàn kết;Phát triển kinh doanh song hành cùng trách nhiệm xã hội.