Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập Đoàn Trung Thủy

Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
Vận tải

Việc làm Tập Đoàn Trung Thủy

Cập nhật 06/01/2025 23:40
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Trung Thủy
Executive Office Assistant - Thư ký Văn phòng Tổng Quản Lý
Tập Đoàn Trung Thủy
52 việc làm 13 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vĩnh Yên - Vĩnh Phúc

Mô tả công việc

  • Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters. 
  • Maintain the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs.
  • Be responsible in managing and keeping the department’s equipments and assets safe and secure.
  • Use formal framework / tools to ensure compliance of established standards in Fire Life Safety (FLS), Cleanliness & Condition and Brand Standard.
  • Champion and protect IHG’s trusted reputation.
  • Work with relevant departments to ensure adequate processes to support Responsible Business initiatives, i.e quality, FLS compliance, audits Green Engage and Corporate Social Responsibility (CSR) initiatives.
  • Be responsible in keeping the property safe and secure, to participate in any hotel activity related to FLS.
  • Assist General Manager with hotel’s SOP verification.
  • Perform other ad-hoc duties – unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary;
  • In addition to the insurance prescribed by the state, there is accident insurance 24/7, health insurance by rank;
  • Professional, international working environment;
  • Career development opportunities in IHG Group's hotel;
  • Discounted rooms in IHG hotels around the world.

Yêu cầu công việc

  • Colleague/ Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in related field with good understanding of continuous improvement tools and/or Hotel operations.
  • At least 01-year related experience.
  • Strong analytical skills, detail-oriented and organised.
  • Good communication skills with the ability to communicate in different ways to different employees.
  • Ability to build good working relationships with different employees and cluster network.
  • Ability to overcome resistance to change.
  • Well-versed in Excel, Word and Powerpoint, with advanced skills in Excel preferred.
  • Fluent in English (speaking, listening, reading and writing).

Yêu cầu hồ sơ

Please apply in Hoteljob or send your CV via email (Subject: Candidate Name – Application for ...)
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Trung Thủy
Tập Đoàn Trung Thủy Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Tập đoàn Trung Thủy (TTG) được thành lập vào năm 1985, hoạt động chính trong các lĩnh vực: Bất động sản, Nông nghiệp công nghệ cao, Dịch vụ thương mại, Nhà hàng – Khách sạn, Du lịch... Trong đó, bất động sản được xem là ngành mũi nhọn của công ty. Sau hơn 35 năm hình thành và phát triển, Tập đoàn Trung Thủy đã xây dựng một vị thế vững chắc trên thị trường và là một trong những nhà phát triển bất động sản cao cấp hàng đầu tại Việt Nam.

Với triết lý kinh doanh: "Khách hàng là trọng tâm", Tập đoàn Trung Thủy luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm bất động sản chất lượng để kiến tạo những giá trị tương lai.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Trung Thủy

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Trung Thủy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Trung Thủy

Tập Đoàn Trung Thủy

Click để đánh giá