Việc làm TECHVIFY Software

Cập nhật 27/12/2024 14:52
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TECHVIFY VIỆT NAM
Cqa Engineer - Đồng Nai (Dầu Giây)
TECHVIFY Software 2.5★
11 đánh giá 17 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 10/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
verification of corrective & preventive actions.
Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
improvement
Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
actively maintaining the expected level of quality.
Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
verification of corrective & preventive actions.
Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
improvement
Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
actively maintaining the expected level of quality.
Maintain and continuously improve TTI quality management systems

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
field.
Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
Able to work independently and pro-actively.
Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
Good communication and interpersonal skills.
Team player with positive approach.
Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN TECHVIFY VIỆT NAM
TECHVIFY Software Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô B18/D21 khu đô thị mới Cầu Giấy, Phường Dịch Vọng Hậu, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
TECHVIFY Software là một công ty chuyên tư vấn các giải pháp và triển khai dịch vụ Chuyển đổi số trọn gói hàng đầu tại
Việt Nam, bao gồm các dịch vụ
  • Software Development
  • AI & MLOps
  • Cloud Services
  • Managed Services
  • IoT
  • Data Engineering

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

Để khẳng định vị thế ngày càng lớn mạnh tại Việt Nam và khu vực, chúng tôi luôn chào đón những ứng viên sẵn sàng đương đầu với thử thách, nỗ lực cùng xây dựng TECHVIFY trở thành công ty hàng đầu trong ngành công nghệ thông tin.


Review TECHVIFY Software

2.5
11 review

19/11/2024
IT Officer tại Hà Nội

Làm việc phải nhìn mặt sếp mới làm việc được (IT)

23/07/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Quy trình làm việc của công ty khá tệ và thiếu chuyên nghiệp. Công ty có dự án thì tuyển nhân viên ồ ạt, xong hết dự án thì đuổi luôn

23/07/2024
Lập trình viên tại Hà Nội

Phúc lợi tệ nhất trong mặt bằng chung các công ty, lương khá thấp

Những nghề phổ biến tại TECHVIFY Software

Bạn làm việc tại TECHVIFY Software? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TECHVIFY Software

TECHVIFY Software

Click để đánh giá