Việc làm Thời Trang Bimart

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Thời Trang Bimart
Content Marketing Manager
Thời Trang Bimart
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 16 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Content Creation and Production:

  • Be a key driver of content in all formats and platforms, including blog posts, articles, videos, infographics, social media posts, and more.

  • Develop and implement a content strategy aligned with the company's e-commerce goals and brand identity.

  • Ensure content quality: up-to-date, engaging, relevant, and optimized for search engines (SEO) and all marketing channels.

  • Lead content and creative outsourcing projects.

User Engagement and Community Development:

  • Build, manage, and develop a community to boost engagement through content that encourages interaction, discussion, and feedback.

  • Analyze user engagement and adjust content strategy accordingly to enhance customer interaction with proven results.

  • Transform the community into a passive organic sales channel and improve conversion rates.

PR and Branding:

  • Oversee the company's PR & branding activities.

  • Be the media contact point, raise brand awareness, and foster personal branding for the CEO.

  • Lead branding/marketing projects assigned by the Sales & Marketing Director.

Campaign Management:

  • Plan and develop campaign implementation strategies.

  • Set clear KPIs (Key Performance Indicators) to measure campaign success.

  • Allocate resources effectively for successful campaign execution.

  • Create and deliver phase/periodic/completion reports for marketing campaigns.

Collaboration:

  • Collaborate closely with marketing, performance marketing, and design teams to align content with overall marketing strategies.

  • Work with designers, videographers, and photographers to produce visually appealing content.

  • Partner with product managers and subject matter experts to gather insights and information for accurate content creation.

Content Analytics and Optimization:

  • Measure and report on content performance and optimize content for better results.

  • Refine content strategies based on data-driven insights to improve reach, engagement, and other KPIs throughout the marketing funnel.

Brand Consistency:

  • Ensure all content adheres to the company's brand guidelines, voice, and messaging standards.

  • Maintain a consistent brand image and messaging across all content pieces and platforms.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in Marketing, Communications, Journalism, or a related field

  • Minimum 5 years of experience in content creation, copywriting, or content strategy, preferably in an e-commerce or digital marketing environment.

  • Minimum 2 years of experience in team management, preferable in content, digital marketing, customer service or similar functions.

  • Proficiency in SEO best practices and a solid understanding of how content impacts search rankings.

  • Experience with content management systems (CMS), digital asset management, and content scheduling tools.

  • Creative mindset with the ability to generate innovative content ideas that align with business objectives.

  • Strong writing, editing, and proofreading skills, with close attention to details and versatility to adapt for different platforms and audiences.

  • Strong understanding of the impact of content to user behavior.

  • Strong project management skills to coordinate content production and distribution across various channels.

  • Excellent collaboration and communication skills for effective cross-functional teamwork.

  • Comfortable working in a fast-paced environment with the flexibility to adapt to changing priorities.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 20 - 40
  • Lương: 10 Tr - 16 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Thời Trang Bimart
Thời Trang Bimart Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Biluxury ra đời để hoàn thành sứ mệnh đáp ứng được cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm,dịch vụ bán hàng và đặc biệt là một không gian thời trang được cập nhật xu hướng mới nhất trên thế giới.
Sản phẩm của Biluxury tự hào là sản phẩm “THIẾT KÊ VÀ SẢN XUẤT TẠI VIỆT NAM”. Với đội ngũ thiết kế trẻ, năng động, sáng tạo luôn theo kịp xu hướng thời trang trẻ thế giới và hệ thống xưởng sản xuất công nghệ cao, quy mô hơn 200 công nhân.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Pháp luật

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 30/12/2015

Mission

Với tầm nhìn chiến lược trở thành thương thiệu “Thời trang nam được yêu thích nhất Việt Nam”, từ những ngày đầu bước vào thị trường, Biluxury đã rất được chú trọng việc nghiên cứu, phát triển mẫu mã, phom dáng phủ hợp với hình thể đàn ông Việt. Nguồn nguyên liệu được kiểm soát chặt chẽ, máy móc và trang thiết bị hiện đại là đòn bẩy cho sự phát triển bền vững của thương hiệu.

Những nghề phổ biến tại Thời Trang Bimart

Bạn làm việc tại Thời Trang Bimart? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang Bimart

Thời Trang Bimart

Click để đánh giá