Việc làm Thời Trang Bimart

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Thời Trang Bimart
[TAM SƠN] HCM - Marcom Lead/ Trưởng nhóm Marketing và Truyền Thông
Thời Trang Bimart
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.

Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers’ companion to discover inspiration.

For more information, please visit: https://career.openasiagroup.com/

Marcom Lead is responsible for handling a wide range of projects and for the brand's communication and branding by serving them as the primary contact point and coordinator for all the local activities, providing suitable marketing and communication campaigns, and liaising between brand and internal resources to ensure the efficiency of outcomes. Main responsibilities include fashion brands and digital projects of Tam Son.

1. Research market and communication trends as well as client’s information

  • Observe and capture market and communication trends, especially in relating fields
  • Acquire understanding about the brand’s product or service, the market and its consumers – and understand their objectives in terms of sales, market-share, brand awareness and positionin

2. Act as key contact point for the brand for management and execution

  • Build strong, long-term brand relationships and maintain frequent interaction
  • Develop a detailed project plan, monitor progress and provide end-to-end project management
  • Understand larger financial picture and the impacts of marcom activities on brand’s overall performance
  • Manage brand’s expectations and interpret brand’s feedback for change or improvement

3. Coordinate with other departments and team members

  • Oversee various execution stages and ensure adequate resources to meet projects’ deadlines, maximizing internal interests and external profits
  • Create organized and clear communications at all levels and across all departments
  • Develop team members by coaching, training, and identifying areas of growth

4. Digital Project Manager

  • MKT Automation Strategy and coordinator
  • Communication leader in brands development on ecommerce platforms or their own website

5. Other tasks assigned by the line manager

  • Deliver reports, analysis, and other tasks as requested

Yêu Cầu Công Việc

1. Core Competencies

  • Organized and detail-oriented
  • Creative thinking, good communication, and motivation
  • Team work and responsibility

2. Skills

  • Excellent communication and presentation skills, both in verbal and in writing (Both Vietnamese and English)
  • Desk research and analysis skills
  • Fluency in both verbal and written English is preferred

3. Knowledge & Qualification

  • Experience: With at least 5 years of marketing communications experiences 
  • Education: BA degree in Communications, Advertising, Business, Marketing or related disciplines
  • Knowledge: High-end product market, Experience in building marketing strategies in all aspects (branding,
    products, distribution…)

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Thời Trang Bimart
Thời Trang Bimart Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Biluxury ra đời để hoàn thành sứ mệnh đáp ứng được cho khách hàng sự hài lòng về chất lượng sản phẩm,dịch vụ bán hàng và đặc biệt là một không gian thời trang được cập nhật xu hướng mới nhất trên thế giới.
Sản phẩm của Biluxury tự hào là sản phẩm “THIẾT KÊ VÀ SẢN XUẤT TẠI VIỆT NAM”. Với đội ngũ thiết kế trẻ, năng động, sáng tạo luôn theo kịp xu hướng thời trang trẻ thế giới và hệ thống xưởng sản xuất công nghệ cao, quy mô hơn 200 công nhân.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT theo quy định của Pháp luật

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 30/12/2015

Mission

Với tầm nhìn chiến lược trở thành thương thiệu “Thời trang nam được yêu thích nhất Việt Nam”, từ những ngày đầu bước vào thị trường, Biluxury đã rất được chú trọng việc nghiên cứu, phát triển mẫu mã, phom dáng phủ hợp với hình thể đàn ông Việt. Nguồn nguyên liệu được kiểm soát chặt chẽ, máy móc và trang thiết bị hiện đại là đòn bẩy cho sự phát triển bền vững của thương hiệu.

Những nghề phổ biến tại Thời Trang Bimart

Bạn làm việc tại Thời Trang Bimart? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang Bimart

Thời Trang Bimart

Click để đánh giá