Mô tả công việc
Consultation for franchises
- Implement and ensure the opening target and revenue according to the plan;
- Obtain information and consulting with clients that are interested in learning more about franchising;
- Examine records, gathering data, and assessing potential collaboration partners;
- Increase the number of vehicles in your search for potential franchisees;
- Coordination of departments to distribute consulting materials and information through various communication channels in order to attract franchisees.
Franchise store processes and procedures
- Drafting, checking documents and contract signing process;
- Assist with the application process for all types of franchise store licenses;
- On a regular basis, monitor and promote things;
- Build plan to work with Franchising from the got project to when the table delivery;
- Coordinate and link with departments such as: I&C Department, Human Resources, Marketing, Merchandise, Accounting, ... to ensure the timely implementation of the plan, manage arising problems and additional difficulties.
Support franchise store operation
- Building a system of criteria to evaluate the operation of franchising stores;
- Check and evaluate the franchisor‘s activities monthly through sales revenue and operating expenses data;
- Handle requests, complaints and inquiries of Franchisee during operation;
- Take care of the franchisee and maintain a positive working relationship; Ensure franchise stores adhere to company standards;
- Control issues related to revenue sharing, business ideas, violation of franchise standards, with Franchisees;
- Support the plan for Franchisee to increase sales monthly and quarterly.
Orientation
- Research, evaluate and develop the company‘s franchise model;
- Develop development goals with policies to support Franchisee;
- Develop and evaluate KPIs for each Franchise Executive;
- Coaching and training the business activities of the Franchise Executive;
- Report directly to Head of Franchise Department.
Yêu cầu công việc
- Finance graduate or equivalent;
- At least 3 years of experience in a convenience shop or retail environment;
- Fluent in English and Vietnamese communication;
- Negotiation skill;
- Presentation skill;
- Computer abilities.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary;
- 100% salary in 2 months of probation;
- Special health insurance package of GS25;
- 12 annual leaves/year;
- Working in a dynamic and fast-growing environment with many opportunities for promotion and development.
Công ty TNHH TMDV MẠNG LƯỚI THÔNG MINH (SMARTNET) được thành lập vào tháng 1 năm 2015, có trụ sở đặt tại tầng 16, toà nhà E.Town Central, số 11 Đoàn Văn Bơ, P.12, Q.4, TP HCM
SMARTNET chuyên cung cấp dịch vụ tài chính và bảo hiểm: giới thiệu, tư vấn sản phẩm tín dụng cho vay tiêu dùng cá nhân và bảo hiểm. Với dịch vụ nhanh chóng và đơn giản, hệ thống bán hàng khắp cả nước, SMARTNET đã đáp ứng được nhu cầu của khách hàng toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa, team building của công ty
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019, SmartPay tự hào là đối tác tin cậy của các doanh nghiệp siêu nhỏ, nhỏ và vừa.
Mission
- TẦM NHÌN
Mục tiêu tối thượng của SmartPay là hướng tới một nền kinh tế tương lai không tiền mặt. Trên hết chúng tôi dành tất cả sự tận tâm và chân thành để phát triển SmartPay với những giá trị cốt lõi: GẮN KẾT - ĐẠI CHÚNG - ĐÁNG TIN CẬY
- SỨ MỆNH
Kết nối các Nhà bán hàng và người dùng qua phương thức thanh toán điện tử một chạm phi tiền mặt là sứ mệnh của SmartPay.
- GIÁ TRỊ CỐT LÕI
GẮN KẾT: SmartPay phát triển là nền tảng kết nối nhà bán hàng và người dùng để tối ưu nền kinh tế không tiền mặt. Với SmartPay người dùng và nhà bán hàng có thể thanh toán các tiện ích hàng ngày, mua sắm và kiếm tiền thông minh hơn.
ĐẠI CHÚNG: Chúng tôi quyết tâm đưa SmartPay phủ rộng toàn quốc, đơn giản, dễ sử dụng đối với tất cả mọi người. Tất cả chỉ cần 1 chạm, thanh toán tất cả dịch vụ và tiện ích ngay trên 1 ứng dụng.
ĐÁNG TIN CẬY: SmartPay ưu tiên phát triển về công nghệ, đặc biệt là công nghệ bảo mật để đảm bảo thông tin khách hàng và đối tác được an toàn. tránh thất thoát thông tin và giao dịch an toàn. SmartPay đã đạt được chứng nhận bảo mật quốc tế PCI DSS cấp độ 1 (cấp độ cao nhất)