Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Send Introductory Emails: Craft and send introductory emails to overseas game developers to introduce our company and services.
- Customer Management: Introduce our company to potential clients and manage relationships with overseas game developers.
- Sales Growth: Drive sales growth by maintaining existing client relationships and identifying new business opportunities within various market segments.
- Business Development: Identify and develop new business opportunities from new market segments, existing clients, and renewals.
- Market Research: Conduct market research to identify potential clients and understand market trends.
- Client Contact: Regularly contact clients to assess their satisfaction with our services and gather feedback.
- Customer Portfolio Management: Record and manage all customer information in the customer portfolio report.
- Work Planning: Plan weekly and monthly tasks for approval and adhere to the approved plans.
- Customer Retention: Develop strategies to retain clients and keep a close relationship with them.
- Undertake other tasks as required by the Line Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Previous experience in sales is required; at least 3 years of experience in global market sales is essential. Experience within the gaming industry is highly preferred
- Proficient in English
- Strong customer service orientation with excellent negotiation, persuasion, presentation, and problem-solving skills
- Ability to plan and execute online business development strategy
- Ability to work independently and as part of a team, managing multiple tasks effectively
- Capable of working under high pressure and meeting tight deadlines
- Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
BENEFIT:
- Full salary during the probation period, full participation in social insurance, annual health check-ups, and more
- Enjoy a competitive income based on your abilities, with annual salary reviews
- Work in a young and dynamic environment with opportunities for training and advancement, and regular team-building activities such as Team Activities and Workshops
- Provided with optimal equipment for your work, and a fully equipped and comfortable workspace
- Work form Monday to Friday (9AM - 6PM)
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 18 Tr - 30 Tr VND
Công ty TNHH TMDV MẠNG LƯỚI THÔNG MINH (SMARTNET) được thành lập vào tháng 1 năm 2015, có trụ sở đặt tại tầng 16, toà nhà E.Town Central, số 11 Đoàn Văn Bơ, P.12, Q.4, TP HCM
SMARTNET chuyên cung cấp dịch vụ tài chính và bảo hiểm: giới thiệu, tư vấn sản phẩm tín dụng cho vay tiêu dùng cá nhân và bảo hiểm. Với dịch vụ nhanh chóng và đơn giản, hệ thống bán hàng khắp cả nước, SMARTNET đã đáp ứng được nhu cầu của khách hàng toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa, team building của công ty
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019, SmartPay tự hào là đối tác tin cậy của các doanh nghiệp siêu nhỏ, nhỏ và vừa.
Mission
- TẦM NHÌN
Mục tiêu tối thượng của SmartPay là hướng tới một nền kinh tế tương lai không tiền mặt. Trên hết chúng tôi dành tất cả sự tận tâm và chân thành để phát triển SmartPay với những giá trị cốt lõi: GẮN KẾT - ĐẠI CHÚNG - ĐÁNG TIN CẬY
- SỨ MỆNH
Kết nối các Nhà bán hàng và người dùng qua phương thức thanh toán điện tử một chạm phi tiền mặt là sứ mệnh của SmartPay.
- GIÁ TRỊ CỐT LÕI
GẮN KẾT: SmartPay phát triển là nền tảng kết nối nhà bán hàng và người dùng để tối ưu nền kinh tế không tiền mặt. Với SmartPay người dùng và nhà bán hàng có thể thanh toán các tiện ích hàng ngày, mua sắm và kiếm tiền thông minh hơn.
ĐẠI CHÚNG: Chúng tôi quyết tâm đưa SmartPay phủ rộng toàn quốc, đơn giản, dễ sử dụng đối với tất cả mọi người. Tất cả chỉ cần 1 chạm, thanh toán tất cả dịch vụ và tiện ích ngay trên 1 ứng dụng.
ĐÁNG TIN CẬY: SmartPay ưu tiên phát triển về công nghệ, đặc biệt là công nghệ bảo mật để đảm bảo thông tin khách hàng và đối tác được an toàn. tránh thất thoát thông tin và giao dịch an toàn. SmartPay đã đạt được chứng nhận bảo mật quốc tế PCI DSS cấp độ 1 (cấp độ cao nhất)