Công ty cổ phần Thương mại và Dịch vụ An Biên Hà Nội

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty cổ phần Thương mại và Dịch vụ An Biên Hà Nội

Cập nhật 07/12/2024 20:38
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Thương mại và Dịch vụ An Biên Hà Nội
Limousine Driver/ Lái xe
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/01/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

MAIN DUTIES:

• The Driver has the responsibility to keep his car perfectly clean inside & outside at all times.

• The Driver needs to ensure the good work of his vehicle & must report to the (Chief) Concierge /Head Driver of any maintenance work, which is needed.

• The Driver must have a perfect grooming at all times according to the established standards.

• The Driver must have a dynamic & positive attitude as hotel representative outside the premises.

• The Driver must remain available to assist the Bellboys when he has some spare time during his shift, & on the request of the (Chief) Concierge.

GENERAL DUTIES:

Relations

• Maintain good working relationship with all colleagues within the section and Department as a whole.

• To be responsible for adhering to Sofitel Metropole Hanoi staff rules and regulations as detailed in the Sofitel Metropole Hanoi staff handbook.

Replacement and temporary mission

To be ready and responsible when assigned to perform in an emergency or difficult situation as required by Management from time to time.

Security Issues

The Driver has to know his duties & responsibility in the eventuality of fire.

Administration

• <Insert main Admin duties>

• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>

Financial and Revenue Responsibilities

• <Insert main Financial duties if any>

• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>

Training and Human Resources Management

• <Insert main HR-related duties if any>

• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>

Guest Service Responsibilities

• The Driver must keep the standards of his car up to established standards at all times. He prepares the drink list and cold towels to each guest as soon as he enters the car. He asks if the temperature and the music are fine with the guests. (Music is always set up “Lounge music)

• The Driver must drive safely, respect the traffic regulations, speed limits and must follow strictly the itineraries requested by the (Chef) Concierge.

• The Driver need to use the telephone cable for any incoming call when the guest is in the car.

• The Driver must have a good knowledge of the city in order to communicate those information to the guests during the trip (on the guest’s wish).

• The Driver must have a good knowledge of the hotel services & food promotions in order to communicate these information to the guests during the trip (on the guest’s wish)

• The Driver coordinates with both the Concierge & Head Driver to be kept updated on the limousine booking status, flight details & flight status. He has the responsibility not to keep the guest waiting at the airport or at the hotel, and to ensure his full trip satisfaction. Consequently he should check with the guest if the car temperature is suitable, if the guest would like some music & should be in alert if the guest has any question or any request.

Quyền lợi được hưởng

Will be discussed during interview

Yêu cầu công việc

Will be discussed during interview

Yêu cầu hồ sơ

Ứng viên vui lòng nộp hồ sơ qua hoteljob.vn hoặc gửi CV đến địa chỉ: "pdangnam  sofitel.com"
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần Thương mại và Dịch vụ An Biên Hà Nội
Công ty cổ phần Thương mại và Dịch vụ An Biên Hà Nội Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 374 Lạc Long Quân, Phường Xuân La, Quận Tây Hồ, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Công ty An Biên Hà Nội là công ty thành viên thuộc Tập đoàn An Biên, với bề dày lịch sử 20 năm hình thành và phát triển, là đơn vị phân phối chính  hãng các sản phẩm vật liệu hoàn thiện nội thất, thiết bị gia dụng đến  từ các thương hiệu uy tín hàng đầu thế giới: To To, Yale, Ariston, Rheem.
Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng  là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  • Công ty được thành lập năm 2018

Mission

  • Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.

Những nghề phổ biến tại Công ty cổ phần Thương mại và Dịch vụ An Biên Hà Nội

Bạn làm việc tại Công ty cổ phần Thương mại và Dịch vụ An Biên Hà Nội? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty cổ phần Thương mại và Dịch vụ An Biên Hà Nội

Công ty cổ phần Thương mại và Dịch vụ An Biên Hà Nội

Click để đánh giá