Mô tả công việc
• Maintain detailed knowledge of facilities and services of the hotel and use this knowledge to promote the resort to guests
• Create guest satisfaction through a pleasing personality, effective communication skills and should be first to greet the guest as per time of the day
• Maintain good knowledge of the city route’s locations and resort facilities
• Responsible for the upkeep and cleanliness of the car used for guest transfer and assist with maintaining vehicles to resort presentation
• Responsible for safe transfer of guests from all determined locations
• Maintain the vehicles well, ensuring that vehicle is always clean and ready for operation
• Record the route of the trips
• Monitor vehicle registration and registration according to regulation and periodic or arising maintenance and repair
• Support to pick up and drop off guests when required
• Be responsible to keep our property safe and secure, to participate and any hotel activity related to Fire Life safety
• Responsible for managing the key’s car
Quyền lợi được hưởng
- Bao Viet health insurance for individuals;
- Provided with 3 meals a day;
Yêu cầu công việc
• High School or Vocational certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent.
• Driving license of class B2 or higher.
• Minimum 1 year of driving experience
• Strong communication skills
• Familiar with airport operation
• Basic English communication
• Statement of honest and no criminal record.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Công ty An Biên Hà Nội là công ty thành viên thuộc Tập đoàn An Biên, với bề dày lịch sử 20 năm hình thành và phát triển, là đơn vị phân phối chính hãng các sản phẩm vật liệu hoàn thiện nội thất, thiết bị gia dụng đến từ các thương hiệu uy tín hàng đầu thế giới: To To, Yale, Ariston, Rheem.
Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Lấy Khách hàng là trọng tâm, Khách hàng của An Biên bao gồm Khách hàng bên ngoài và Khách hàng nội bộ, với tiêu chí "Sự hài lòng của Khách hàng là lợi nhuận của chúng tôi", An Biên tự hào mang lại cho đội ngũ nhân viên một môi trường làm việc công bằng, văn minh, hiện đại và nhiều cơ hội phát triển.