Các phòng ban đang tuyển dụng tại Dân Trí

Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm Dân Trí

Cập nhật 09/03/2025 21:48
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Truyền Thông Điện Tử Dân Trí
Sales Officer (Tenant Coordinator, Aeon Mall Binh Tan & Aeon Mall Tan Phu - 442)
Dân Trí
17 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy "The customer first", we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity, and contribute to community life and culture.
Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Sales Officer in AEON MALL Binh Tan or AEON MALL Tan Phu Celadon.
- Work location: AEON MALL Binh Tan (No.01, Street 17A, Quarter 11, Binh Tri Dong B Ward, Binh Tan District, HCMC)/ AEON MALL Tan Phu Celadon (30 Tan Thang, Son Ky Ward, Tan Phu District, HCMC)
- Working time: Average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM - 5:30 PM & C shift 1:30 PM - 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays
Job summary:
Follow business & operation of tenants in shopping mall. Provide timely support to improve sales performance/ operation of tenants to achieve company targets.
Detailed job description:
1. Keep track of tenants' sales and support if needed to achieve the Category's target and complete daily tasks including controlling tenants' image and service based on company policy (25%);
2. Make category monthly reports, store manager reports, and other reports requested by Supervisors (15%);
3. Encourage and persuade tenants to contribute value to Mall's programs to ensure a win-win relationship (15%);
4. Collect tenants' information (promotions, activities, sales operations...) to implement tenants' push sales and optimize their sales as well as reach more customers (10%);
5. Support and prepare for campaigns, sales events as assigned by Supervisor while cooperating with agency and suppliers of the events on time as scheduled (10%);
6. Handle paperwork and document related to tenants, suppliers, and agencies on time (10%);
7. Patrol and frequently check tenants to ensure tenants follow AM's standard services, performance, and revenue (10%);
8. Other tasks as assigned by upper level (5%).

Yêu cầu công việc

1. Bachelor's degree, any field;
2. Candidates with 1 - 2 years of experience in Sales, Customer Service, or related fields are preferred;
3. Good at both spoken and written English and Vietnamese;
4. Good at Microsoft Office;
5. Have analyzing and customer focus mindset;
6. Good at teamwork and coping with stress;
7. Willing to work in shift.
BENEFITS
+ 2 days-off per week.
+ 14 annual leave days per year.
+ Birthday leave with present.
+ 5 sick leave days per year with full pay.
+ Additional health insurance 24/7.
+ Training and development opportunities.
+ Annual team-building and company trip.
+ Annual health check.
+ Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff work performance).
+ Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
+ Professional and dynamic work environment.

Quyền lợi được hưởng

Chăm sóc sức khoẻ
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Nhà 48, ngõ 2 Giảng Võ, Cát Linh, Đống Đa, Hà Nội

Mô tả công việc

  • Dựng, chỉnh sửa video mutex, tin nhanh, video theo yêu cầu... đăng trên các nền tảng MXH như Fanpage Facebook, Youtube, TikTok,...
  • Chi tiết công việc sẽ trao đổi thêm trong buổi phỏng vấn

Yêu cầu ứng viên

  • Có kỹ năng tìm và khai thác thông tin, dữ liệu trên internet và mạng xã hội
  • Có kinh nghiệm từ 1 năm trở lên
  • Sử dụng thành thạo các phần mềm như: Adobe Premiere, Adobe After Effect, Adobe Photoshop, CapCut...
  • Có tư duy về thẩm mỹ, bố cục hình ảnh, âm thanh tốt
  • Yêu cầu gửi kèm các link sản phẩm đã làm trên CV

Quyền lợi

  • Thu nhập hấp dẫn và chế độ tốt:
    Lương cơ bản từ 7 – 10 Triệu + trợ cấp + thưởng + chế độ du lịch, nghỉ dưỡng + khám sức khỏe định kỳ... (Đối với ứng viên có kinh nghiệm sẽ thỏa thuận dựa trên năng lực, đảm bảo mức cạnh tranh so với thị trường.)
  • Được tham gia đầy đủ chế độ BHYT, BHXH
  • Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
  • Phụ cấp ăn trưa (30k/ngày)
  • Ngày nghỉ: theo quy định của luật lao động

Địa điểm làm việc

- Hà Nội: Khâm Thiên Building, số 195 Khâm Thiên, Đống Đa, HN, Đống Đa

Những nghề phổ biến tại Dân Trí

Bạn làm việc tại Dân Trí? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dân Trí

Dân Trí

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo