- The job holder segments, locating customer value through building outstanding and transparent solutions to optimize value for customers and Techcombank
Perform Tasks According To Functions And Duties
- Build knowledge of Customer Segment, identifying business opportunities with Customer Segment
- Build business model according to Customer Segment
- Build CVP for Customer Segment to choose
- Develop design requirements of products to meet the CVP of Customer Segment
- Measure sales effectiveness of Customer Segment
- Implement the unit's BCP plan according to TCB's regulations.
- Comply with the regulations, policies, procedures, instructions of TCB and the law for the officers in the unit in charge.
Participate in the implementation of the Division's and TCB's strategy as assigned by the Line Manager
Implement BCP plan of unit by the Line Manager
Key Accountabilities (3)
- Participate in capacity development training courses; Build your own development roadmap
- Understand and consistently apply organizational culture values, behavioral standards as prescribed by the bank
Key Relationships - Direct Manager
Head of Economic Sector
Key Relationships - Direct Reports
NA
Key Relationships - Internal Stakeholders
Related departments and units in CIBG and TCB (CA, GTS, Risk...)
Key Relationships - External Stakeholders
External partner units to support and develop the work of the unit and the CIBG Division
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- Minimum 12+ years of working experience in Corporate and Institutional Banking Group
- English: Fluent in TOEIC 650 or higher or equivalent.
- At least 2 years of experience in product field for customer segments
- Prefer candidate with experience in finance management và project management
- Preference will be given to candidates with experience in training, sales promotion, product development
- Understand of the field of customer segment development and management.
- Understand of service, product system of bank, especially products and services provided to customers in the Economic Field.
- Understand of the market situation, products, programs, incentives, understanding about digital technology services of the Bank.
- Understand of Vietnam economy, important policies and regulation of The State Bank of Viet Nam và laws related to the economic field
- Bachelor's degree, master's degree or higher majoring in finance, banking or other related major
Công ty CP Xây dựng và Kinh doanh nhà Bình Thuận và Công ty CP Hoàng Quân Bình Thuận là công ty thành viên thuộc Tập đoàn Hoàng Quân.
Công ty Hoàng Quân Bình Thuận là chủ đầu tư kinh doanh cơ sở hạ tầng KCN Hàm Kiệm I. Đây là một trong những Dự án trọng điểm của Tỉnh. Bằng năng lực và kinh nghiệm của mình, Hoàng Quân Bình Thuận hướng tới việc xây dựng KCN Hàm Kiệm I trở thành KCN hoàn chỉnh, đồng bộ và hiện đại. Hy vọng đây sẽ là điểm đến lý tưởng và hân hoan đón chào các nhà đầu tư trong và ngoài nước.
Công ty CP Xây dựng và Kinh doanh nhà Bình Thuận là doanh nghiệp Nhà nước được góp vốn liên doanh thành Công ty cổ phần từ 2004. Công ty đã có bề dày kinh nghiệm về các hoạt động thi công xây lắp, kinh doanh bất động sản, làm chủ đầu tư và tổng thầu thi công nhiều dự án lớn trên địa bàn tỉnh Bình Thuận và các địa phương khác.
Chính sách bảo hiểm
- Tập đoàn và CBNV cùng có trách nhiệm thực hiện theo quy định của Luật Lao Động và Luật BHXH về các chế độ Bảo hiểm xã hội (BHXH), bảo hiểm y tế (BHYT), bảo hiểm thất nghiệp (BHTN).
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2004, với số vốn điều lệ ban đầu là 30 tỷ đồng, đến nay vốn điều lệ của Công ty đã tăng lên 731,101 tỷ đồng.
Mission
- Tầm nhìn: Mục tiêu dài hạn là Trở thành Công ty kinh doanh phát triển bất động sản uy tín – chất lượng hàng đầu tại tỉnh Bình Thuận nói riêng và khu vực miền Trung nói chung.
-
Sứ mệnh: Không ngừng sáng tạo, phấn đấu tạo ra những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao với giá hợp lý. Tiên phong trong từng sản phẩm, dịch vụ kinh doanh; mang đến những giá trị khác biệt cho khách hàng.