Mô tả công việc
- Prepare documents, such as quotations, invoices, delivery notes, and handle general data entries
- Prepare sales forecast and analysis data
- Assist in the maintenance of effective record keeping and filing systems
- Liaise with logistical department to monitor daily operations, observe inventory management, and control delivery arrangement
- Collaborate with internal and external parties to ensure smooth daily operations
- Report and provide clerical and administrative support to management as requested
Yêu cầu công việc
- Bachelor Diploma or above
- Experienced in im-export field
- knowledge of SAP / CRM system
- Good command in both spoken and written Chinese and English
- Sense of responsibility and detail-minded
■Salary in Gross & Net: max 20MGross
■WORKING CONDITION
Working time: Monday - Friday: From 7:30 To 16:30 và Thứ 7 cách tuần
Quyền lợi được hưởng
- Full 13 monthly salary
- Review salary per year
- Holidays days-off according to VN labor law and summer holidays according to company law.
- Health check once a year
- Bonus for birthdays, party events, and year-end parties
- Travel and lunch allowance
- Training in foreign (Thailand, Singapore,...)
- Dynamic environment, many opportunities to learn and develop your career path
Công ty CP Uniben chính thức thành lập vào ngày 01/06/1992 với tên gọi Công ty TNHH công nghiệp thực phẩm Việt Hưng, chủ yếu sản xuất mì ăn liền cung cấp cho thị trường trong nước và xuất khẩu. Đến ngày 27/9/2014, công ty chính thức đổi tên thành Công ty cổ phần Uniben. Công ty khánh thành nhà máy UNIBEN Hưng Yên, nhà máy sản xuất thực phẩm hiện đại được thiết kế theo tiêu chuẩn Châu Âu vào năm 2015. Một năm sau, thương hiệu "3 Miền" trở thành một trong những thương hiệu được chọn mua nhiều nhất, Việt Nam 2016” do công ty nghiên cứu thị trường hàng đầu thế giới Kantar Worldpanel công bố.
Review Uniben
Công ty lớn, uy tín
Môi trường làm việc phù hợp các bạn trẻ mới ra trường hoặc thích làm việc giờ giấc tự do, hưởng lương theo khả năng đạt số