Mô tả công việc
- Responsible to follow hotel Rules and Regulations and all operational procedures of the Front Office department.
- Greets and registers guests, provide prompt, courteous services and closes out guest accounts upon completion of stay, provides information regarding hotel facilities and guest accommodation to meet hotel international's high standards of quality.
- Maintain a friendly, neat and professional image to guests and colleagues.
- Performs any duties related to the department and assists other departments whenever necessary.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary & service charge
• 13 annual leaves per year
• Working 9.5 hours per day, 5 days per week
• Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
• 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
• Annual staff outing
• Accor Training & Career Development
Yêu cầu công việc
- Good command of spoken and written English with strong computer skills.
- Experience in same position and experience using OPERA hotel system is an advantage.
- Long-term career orientation with the hotel
Yêu cầu hồ sơ
Welly Fitness được thành lập bởi WELLY CORP - một tập đoàn phát triển hệ sinh thái chăm sóc sức khỏe bao gồm các công ty thành viên như Welly Fitness - phát triển hệ thống phòng Fitness, Welly Pilates - phát triển hệ thống phòng tập Pilates, Welly Sport - cung cấp sản phẩm may mặc thể thao cao cấp, Welly Global - cung cấp các ứng dụng công nghệ vào việc theo dõi sức khỏe. Với một hệ sinh thái toàn diện, chúng tôi tự tin sẽ đóng góp được nhiều giá trị tốt đẹp cho một cộng đồng khỏe mạnh.