Việc làm Woay

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Woay
[HEINEKEN Vung Tau] Brewery Admin Officer
Woay
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Bà Rịa - Vũng Tàu
Mô tả Công việc
Supervision of Sanitation Services, Pest Control, and Greenery in the Factory
Monitor and verify work schedules for each category, ensuring a clean, beautiful, and green landscape.
Control services quality, promptly address difficulties affecting services quality through comprehensive factory inspections. Conduct weekly inspections and address any issues.
Prepare reports based on job categories.
Regularly hold meetings with all suppliers to listen, provide feedback, and make adjustments for the best services at our factory.
Manage and update records related to services (service staff lists, relevant certifications, health records of subcontractor staff, chemical lists, usage information, subcontractor staff training records, periodic subcontractor reports, etc.) to ensure service activities comply with ISO 9001 and FSSC 22000 processes.
Verify work logs, acceptance minutes, invoices, and payments to suppliers on a monthly basis.
Control and update accounting expenses as needed on a monthly basis.
Organize Factory Tours for Visitors
Receive factory tour requests from external departments and internal sections within the factory.
Introduce and guide tour groups according to the factory's program.
Collaborate with the bar manager to prepare for tours.
Maintain tour records and update them as necessary.
Archive and update visual and video materials related to events for both external and internal purposes.
Factory Administrative Costs
Timely verify and reconcile expense records, make payments to suppliers (such as landscaping services, pest control, and cafeteria services).
Temporarily advance administrative costs and process related expenses to support departments, then reconcile with the accounting department.
Plan reasonable monthly and annual expenditures.
Ability to forecast costs for the following year and compare and identify discrepancies in monthly administrative costs.
Organize Factory Programs and Events, Including Tours
Plan and coordinate regular programs within the factory, including:
Happy hours, town hall meetings, year-end parties, sports events, farewells, and welcomes.
Away days, family days, women's days, and commemorative celebrations.
Tet charity events.
Establish contact with suppliers and relevant authorities (if applicable) and coordinate logistics.
Process payments to suppliers, track expenses, and update records as needed.
Archive and update visual and video materials related to events for both external and internal purposes.
Factory Hygiene and Safety Evaluation System
Collaborate with the TPM department and production units to plan and implement regular monthly evaluations within the factory.
Compile data from the evaluation system and maintain monthly reports.
Address technical errors in the evaluation system for participating evaluators.Yêu Cầu Công Việc
Qualification:
Bachelor's degree
Skills:
Proficient in Microsoft Office (Outlook, Excel). Successful candidates will be required to learn Power BI for job-related tasks.
English communication skills: intermediate level
Experience
Prefer candidate with previous experience working in manufacturing companies.
Equivalent position with at least 1 - 2 years of experience.
Note
Willing to perform outdoor inspections for sanitation services, greenery, and pest control. Also, for outdoor events and short-term projects such as quarterly meetings at the factory and groundbreaking ceremonies.
Outdoor inspections are conducted weekly, with each inspection lasting 60-90 minutes.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
451/24/4 Tô Hiến Thành, Phường 14, Quận 10, TP.HCM

WOAY ra đời vào cuối năm 2018 với một ý tưởng số hóa hoạt động vòng quay may mắn mà các Doanh nghiệp thường hay thực hiện trong các hoạt động Marketing, khuyến mãi. Sau 03 năm phát triển, WOAY chuyển mình trở thành công ty khởi nghiệp công nghệ với định vị là một sản phẩm Gamification SAAS.

WOAY là nền tảng giúp thiết kế, cài đặt & quản trị các hoạt động tương tác với người tiêu dùng dưới hình thức game, cho các hoạt động tiếp thị - truyền thông thường xuyên/định kỳ của Doanh nghiệp.

Đến thời điểm hiện tại, WOAY đã tạo ra hơn 10M lượt chơi, 1.000 games cho các khách hàng từ SMEs đến Big Corp: GrabFood, Coop, Mai Linh, Pharmacity, Doji, Dell, Home Credit… WOAY cũng chính thức về đội của Shark Bình trong chương trình Shark Tank 2021, chắp cánh thêm khát vọng trở thành doanh nghiệp số 1 về Game Marketing Việt Nam mà cả Đông Nam Á trong năm 2025.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

 

Những nghề phổ biến tại Woay

Bạn làm việc tại Woay? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Woay

Woay

Click để đánh giá