Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Responsible for coordinating the daily activities in the Housekeeping office and assist in the communications between the different Housekeeping areas and with other departments.
JOB SPECIFIC TASKS
• Ensure that all requests from “Personal Guest Service” is handled promptly and properly logged.
• Work closely with the Reception to ensure correct room status at all times.
• Issues, receives, records and controls all Housekeeping pagers.
• Handle, record and follow up on loan items and extra supplies to guests. Conduct monthly inventories of on-loan items, pagers.
• Record status of daily attendance for all Housekeeping associates.
• Prepare monthly reports as required. Render assistance to respective
• Housekeeping sections, Linen/Uniform, Floors, Public Areas, Laundry in preparing their monthly reports and inventories.
• Review and update the monthly Housekeeping Manning Guide.
• Know how to use computer and support the office work if possible.
• Co-ordinate work progress of Pest Control Personal, Machine & equipment repairs and Grounds and Garden from external company.
• Keep good communication with other departments.
• Assume other duties assigned by Executive Housekeeper.
• Assist with the preparation of staff duty rosters
• Assist with maintaining up-to date staff records
• Deliver high quality service to guests
• Ensure guest needs and reasonable requests are met
• Seek opportunities to continually improve guest service, by reporting guest comments
• Take appropriate action to resolve guest complaints
• Promote the hotel products and services
• Access and use Housekeeping computer programs
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
• Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
• Ensure a high level of cleaning is maintained in your work area
• Ensure all reporting and servicing deadlines are met on a timely basis
• Carry out other tasks as directed by your supervisors
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least once year two years-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Trong suốt quá trình hoạt động, với cơ cấu tổ chức khoa học, hệ thống máy móc thiết bị phục vụ cho công tác đầy đủ, hiện đại,... mục tiêu của Công ty CP Xây dựng An Phú Gia là trở thành một doanh nghiệp có uy tín trong ngành xây dựng ở Việt Nam và trong khu vực. Vì vậy các sản phẩm của Công ty CP Xây dựng An Phú Gia khi đưa ra thị trường sử dụng luôn có chất lượng cao, phù hợp với các tiêu chuẩn được áp dụng và đáp ứng cao nhất yêu cầu của khách hàng.
Để đạt được mục tiêu trên Công ty CP Xây dựng An Phú Gia thực hiện Hệ thống quản lý chất lượng dựa trên các yêu cầu của Tiêu chuẩn quốc tế ISO 9001:2015, đồng thời không ngừng cải tiến phương pháp quản lý, nâng cao trình độ của cán bộ công nhân viên, nâng cao năng lực máy móc thiết bị và đổi mới công nghệ sản xuất nhằm đảm bảo chất lượng cao cho sản phẩm.
Giám đốc Công ty CP Xây dựng An Phú Gia cam kết và yêu cầu toàn thể cán bộ công nhân viên trong công ty thấu hiểu Chính sách chất lượng của công ty, thực hiện theo Hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2015, làm việc hết khả năng của mình vì uy tín và sự phát triển bền vững của Công ty.