Mô tả công việc
- To obtain, date-stamp and file copies of all documents which support authorized purchases (PR’s, PO’s, Delivery Notes, Receiving Reports) for future matching to invoices
- To compare detail of quantities, unit costs, etc., on regular purchase orders to those on authorized purchase requests
- To process daily invoices, that is, to match them to their supporting authorizations and receiving records
- To check accuracy of account allocations and post in the Inventory syste.
- To determine all payments due and to submit the disbursement schedule to Chief Accountant for approval prior to the actual preparation of bank remittance.
- To prepare payments and submit them, with their supports attached, for final approval and signatures.
- To declare monthly VAT (input) invoices.
- To co-operate and assist in reconciling the month-end inventory book balances to actual physical counts.
- To carry out any other reasonable duties and responsibilities as may be assigned.
- To be courteous and professional when in contact with outside companies/ suppliers and to maintain good working relationships with all colleges throughout the hotel.
Quyền lợi được hưởng
KEY BENEFITS:
• Competitive salary• Attractive benefits
• General insurance provided for inpatient medical treatment
• Outpatient medical treatment claims
• Opportunity to attend various professional training courses
• Opportunity for promotion and transfer within the group
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Yêu cầu công việc
- Communication English
- Having experience at the same role is an advantage
Yêu cầu hồ sơ
Please send:
Trong suốt quá trình hoạt động, với cơ cấu tổ chức khoa học, hệ thống máy móc thiết bị phục vụ cho công tác đầy đủ, hiện đại,... mục tiêu của Công ty CP Xây dựng An Phú Gia là trở thành một doanh nghiệp có uy tín trong ngành xây dựng ở Việt Nam và trong khu vực. Vì vậy các sản phẩm của Công ty CP Xây dựng An Phú Gia khi đưa ra thị trường sử dụng luôn có chất lượng cao, phù hợp với các tiêu chuẩn được áp dụng và đáp ứng cao nhất yêu cầu của khách hàng.
Để đạt được mục tiêu trên Công ty CP Xây dựng An Phú Gia thực hiện Hệ thống quản lý chất lượng dựa trên các yêu cầu của Tiêu chuẩn quốc tế ISO 9001:2015, đồng thời không ngừng cải tiến phương pháp quản lý, nâng cao trình độ của cán bộ công nhân viên, nâng cao năng lực máy móc thiết bị và đổi mới công nghệ sản xuất nhằm đảm bảo chất lượng cao cho sản phẩm.
Giám đốc Công ty CP Xây dựng An Phú Gia cam kết và yêu cầu toàn thể cán bộ công nhân viên trong công ty thấu hiểu Chính sách chất lượng của công ty, thực hiện theo Hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2015, làm việc hết khả năng của mình vì uy tín và sự phát triển bền vững của Công ty.