Mô tả công việc
*All invoices have been appropriately approved in accordance with the hotel's purchasing policies and procedures;
* An approved purchase order is attached where required;
* Supporting documentation confirming the delivery of goods (if applicable) and services from suppliers has been adequately completed; and
* An appropriate general ledger account has been nominated.
- Liaise with external suppliers and internal claimants to achieve compliance with systems, procedures and processes.
- Follow-up and clear on a timely basis, outstanding supplier invoices awaiting authorization.
- Process cheque runs / EFT batches on a timely basis to ensure creditors are paid in accordance with credit terms and to take advantage of available discounts in line with Starwood policies and procedures.
- Maintain manual cheque or e-banking batch log at all times and present to Financial Controller for signature with each cheque run.
- Ensure all supplier invoices are stamped "paid" after payment has been processed.
- Assist Accountant with performing month end accruals for any unprocessed invoices at month end.
- Reconcile supplier statements monthly with hotel records and follow up on any discrepancies.
- Maintain an effective filing system for paid and unpaid supplier invoices.
Yêu cầu công việc
- Strong Microsoft Excel skills
- At least 2 years of experience working in the same position.
- Good command of English (Spoken and written).
Quyền lợi được hưởng
- 24/24 Accident Insurance included during the working time at the hotel;
- Eligible to receive 100% service charge from the second month of working;
- Attractive remuneration package and 13th month salary
- Local and International training course;
- Uniform and duty meal provided by hotel;
- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;
- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
Trong suốt quá trình hoạt động, với cơ cấu tổ chức khoa học, hệ thống máy móc thiết bị phục vụ cho công tác đầy đủ, hiện đại,... mục tiêu của Công ty CP Xây dựng An Phú Gia là trở thành một doanh nghiệp có uy tín trong ngành xây dựng ở Việt Nam và trong khu vực. Vì vậy các sản phẩm của Công ty CP Xây dựng An Phú Gia khi đưa ra thị trường sử dụng luôn có chất lượng cao, phù hợp với các tiêu chuẩn được áp dụng và đáp ứng cao nhất yêu cầu của khách hàng.
Để đạt được mục tiêu trên Công ty CP Xây dựng An Phú Gia thực hiện Hệ thống quản lý chất lượng dựa trên các yêu cầu của Tiêu chuẩn quốc tế ISO 9001:2015, đồng thời không ngừng cải tiến phương pháp quản lý, nâng cao trình độ của cán bộ công nhân viên, nâng cao năng lực máy móc thiết bị và đổi mới công nghệ sản xuất nhằm đảm bảo chất lượng cao cho sản phẩm.
Giám đốc Công ty CP Xây dựng An Phú Gia cam kết và yêu cầu toàn thể cán bộ công nhân viên trong công ty thấu hiểu Chính sách chất lượng của công ty, thực hiện theo Hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2015, làm việc hết khả năng của mình vì uy tín và sự phát triển bền vững của Công ty.