Mô tả công việc
- Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters.
- Maintain the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs
- Day-to-day secretarial work to include typing, filing, faxes and telephone, etc.
- Distribution of memos, letters and other information, etc.
- Arranging internal/ external appointments.
- Translating incoming letters, documents, articles as requested.
- Provides information on all aspects relevant to the operations of the hotel.
- Storing and keeping all confidential information.
- Cooperates, coordinates and communicates with Department Heads and other inter-departmental secretaries as appropriate.
- Handling reservations as requested.
- Taking minutes of Department Heads/ Ex.Com meeting as requested.
- May assist with other duties as assigned by management.
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- At least 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation allowance
- Rest and relaxation, Home leave allowance: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6-service months colleagues and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits
Yêu cầu công việc
- Diploma in Business or Secretarial Study
- 01 Years of secretarial experience, or an equivalent combination of education and experience.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good communications and writing skills
- Tasks and Project Management
- Fluent in English (speaking, listening, reading and writing)
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 859 020
Trong suốt quá trình hoạt động, với cơ cấu tổ chức khoa học, hệ thống máy móc thiết bị phục vụ cho công tác đầy đủ, hiện đại,... mục tiêu của Công ty CP Xây dựng An Phú Gia là trở thành một doanh nghiệp có uy tín trong ngành xây dựng ở Việt Nam và trong khu vực. Vì vậy các sản phẩm của Công ty CP Xây dựng An Phú Gia khi đưa ra thị trường sử dụng luôn có chất lượng cao, phù hợp với các tiêu chuẩn được áp dụng và đáp ứng cao nhất yêu cầu của khách hàng.
Để đạt được mục tiêu trên Công ty CP Xây dựng An Phú Gia thực hiện Hệ thống quản lý chất lượng dựa trên các yêu cầu của Tiêu chuẩn quốc tế ISO 9001:2015, đồng thời không ngừng cải tiến phương pháp quản lý, nâng cao trình độ của cán bộ công nhân viên, nâng cao năng lực máy móc thiết bị và đổi mới công nghệ sản xuất nhằm đảm bảo chất lượng cao cho sản phẩm.
Giám đốc Công ty CP Xây dựng An Phú Gia cam kết và yêu cầu toàn thể cán bộ công nhân viên trong công ty thấu hiểu Chính sách chất lượng của công ty, thực hiện theo Hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2015, làm việc hết khả năng của mình vì uy tín và sự phát triển bền vững của Công ty.