Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
*HR affairs:
Recruitment process, post job on recruiting channels, screen CV, contact candidates, arrange interviews,
process paperworks, explain internal policy and related regulations for new employees come to
Company; Union Trade reports; Insurance, etc.
*Administration:
- Carry out payment for administrative expenses: electricity and water, office rental, management fee,
cleaning fee, telephone & internet, etc.; draft service contracts and other related documents.
- Office building management: reception, tracking daily in/out guests, manage meeting rooms,
welcome guests, security, public area hygene…
- Assist foreign leaders’ paperworks: visa, work permit, residences…
- Arrange greeting customers, business trips, accommodation, transportation…
- Manage and operate media channels such as website, social media…organize conferences, meetings,
internal and external events, Company activities and so on.
- Conduct relating reports in Chinese/English.
- Other tasks assigned by Manager
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS:
- Graduated University (Bachelors);
- Age from 22-30 years old;
- Good command of English and Chinese Mandarin 4 skills;
- Hard working, proactive and teamwork spirit;
- Good interpersonal and communication skills;
- Good organizational and multi-tasking abilities;
- Maintain good grooming and manner in working environment
- Experience in shipping lines, logistics would be advantage;
BENEFITS:
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance as Vietnam Law regulation
- 13th month salary
- Lunch meals, parking, fitness facilities at company
- Annual healthcheck and teambuilding
- Working hours from Monday – Friday – working time: 08:00AM to 05:00PM
- Other benefits will be discussed during the interview
- Salary can be negotiable
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Xây dựng và Sản xuất Thăng Long được Sở Kế Hoạch & Đầu Tư Thành phố Hà Nội thành lập và cấp giấy phép đăng ký kinh doanh số: 0104789607 ngày 08/07/2010.
Ngành nghề kinh doanh chủ yếu:
- Công ty là một đơn vị thi công chuyên về công trình vốn ngân sách, bao gồm xây dựng; hoàn thiện; lắp đặt hệ thống điện (trừ gia công cơ khí, thái chế phế thải, xi mạ điện tại trụ sở); hoạt động đo đạc bản đồ; tư vấn; bán buôn (vật liệu xây dựng, thiết bị, máy móc, nội thất); thiết kế
- Đặc điểm là Công ty làm tất cả các quá trình của một công trình xây dựng từ tư vấn từ thiết kế, đến đấu thầu, đến giám sát, đến quản lý dự án - thanh quyết toán, đến thi công cho một công trình
Với sự nỗ lực và những trải nghiệm thực tế ở các công trình, dự án thực thì đội ngũ nhân viên có nhiều ý tưởng hơn, nhiều kinh nghiệm hơn để đem đến cho bạn một chất lượng công trình tuyệt vời đấy.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành