Mô tả công việc
Admin tasks:
- Receive, direct and relay telephone, fax or email messages in appropriate manner;
- Maintain the general filing system and file all correspondence including hard copy and electronic filling system;
- Assist in the planning and preparation of meetings, conferences, events;
- Make preparations for meetings including creating, transcribing and distributing meeting agendas and minutes;
- Provide work-processing secretarial support;
- Type confidential documents;
- Receive and interact with incoming visitors;
- Set up accommodation and entertainment arrangements for company visitors;
- Maintain an adequate inventory of office supplies;
- Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, faxing, mailing and filling;
- Review operating practices and implement improvements where necessary;
Legal tasks:
- Providing legal research or initial legal advice as instructed;
- Assisting Legal Manager with the follow-up and communication with the internal stakeholders of legal advices and assistance provided by Legal Department.
- Draft the first copy of legal documents;
- Submit application of legal documents/certificates to the concerned authorities and follow up their feedback;
- Report to Legal Manager all matters relating to legal task;
- Organize all legal documents in a confidential way.
Quyền lợi được hưởng
Social Insurance; Health and Unemployment Insurance
Premium Health insurance
Gifts birthdays, weddings, and more
Annual Health check
Other benefits (free parking; meals;...)
Yêu cầu công việc
The Admin & Legal Assistant must have proficient knowledge in the following areas:
- Office administration
- An understanding of relevant legislation, policies and procedures
The Admin & Legal Assistant must demonstrate the following skills:
- Good English communication skills (including verbal and written)
- Effective verbal and listening communications skills
- People/interpersonal skills
- Computer skills including the ability to operate computerized spreadsheet and word-processing programs at a highly proficient level.
- Organizational skills
Yêu cầu hồ sơ
- Address: 17-19-21 Lý Tự Trọng, P. Bến Nghé, Quận 1, Tp. HCM
- Tel: 028 38226 111 (Ext: 144- Ms Thảo)
Được thành lập vào năm 1992, TTT Corporation là một trong những công ty hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực thiết kế, trang trí và thi công nội thất; sản xuất và cung cấp sản phẩm nội thất trên nhiều hạng mục công trình như khách sạn, khu nghỉ mát (resorts), căn hộ cao cấp và văn phòng.
Tính đến nay, TTT đã thực hiện được hơn 5000 dự án cho hơn 2000 khách hàng trong đó: Sheraton, Pullman, Vinpearl, Novotel, Somerset, Unilever, Adidas, Deloitte, Erns & Young, HSBC, Pepsi, Vietnam Airline, California Fitness & Yoga, Citibank, Intel, P&G …
24 năm qua, với đội ngũ 400 nhân viên và 800 công nhân chuyên nghiệp, TTT đã xây dựng nên một gia đình giàu truyền thống và đậm nét văn hóa từ những con người TTT đầy sáng tạo, uy tín, có tinh thần đồng đội, khả năng chịu áp lực công việc cao và luôn luôn cầu tiến.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1992
Mission
Tiên phong về công nghệ, chuyên nghiệp trong công việc sáng tạo, TTT không chỉ kiến tạo không gian sống mà còn giúp con người cảm nhận được cuộc sống tươi đẹp, hoàn hảo.