Việc làm BKG HOME

Cập nhật 17/09/2024 18:40
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN XUẤT NHẬP KHẨU BKG HOME
ADMIN Cum HR (Tempo 7 months) 20 - 25M
BKG HOME
26 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Trên 25 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/07/2024
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hai Bà Trưng, Hà Nội

Mô tả công việc

HR Support for the rep office: 11 HCs (including 4 expats)
Job Description The following tasks should be handled independently without detail instruction by supervisor.
• IT equipment management.
• Arrangement of visa for visitors, employees for overseas business trip.
• Logistics arrangement (book hotel/air ticket/restaurant, arrange car for staff’s business trips)
• Prepare monthly income statement to report to headquarter.
• Maintain filing system, both electronic and physical.
• Support expats and their family
• Arrangement of visa/TRC matter for expats and family.
• Coordinate with banks to resolve relevant arising cases
• Support for tax (PIT, etc.)
• Handling Mail
• Translation of BD material when needed.
• Prepare periodical reports to authorities.
• Support to managers/employees in administration works on an ad- hoc basis.
• Collect invoices, prepare vouchers, make all payments for office in a timely manner.
• Coordinate with suppliers to ensure smooth office operations (landlord, IT company, bank, etc.
• Improve office working environment.
• Office supply (Stationery, Water, etc.)
• Salary calculation and S.I matters
• Contract negotiation and its internal process for administration matters.
• Make bank transaction
• Maintaining office assets (Fixed assets/IT assets)
• Monitor overtime hours of staff and arrange salary and bonus for employees.
• Budget management of business development research fee.
• In charge of internal event (company trip, party, etc.)
Education background:
• Having degree from a recognized university.
Hard skill
• Have fluent business English skills
• Be able to use Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Soft skill
• Communication skills
• Time management skills
• The capacity for swift and flexible reaction
• Logical thinking skills
Experience
• Must have experience in payroll, social insurance and PIT calculation
• 5- 6 years of experience of administration and accounting in an office environment
• Have experience in working with authorities to obtain work permit, visa, TRC

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-22 01:30:03

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, tòa HPC Landmark 105 Tố Hữu, Hà Đông, Hà Nội, Hanoi, Vietnam

Công ty sở hữu nhà máy với quy mô diện tích 4.600 m2, công suất xấp xỉ 800 m3/ tháng, chuyên sản xuất các loại sản phẩm liên quan đến nguyên liệu gỗ như gỗ keo ghép tấm, các sản phẩm trang trí có kích thước nhỏ, giá kệ, đồ bếp…

Với đội ngũ công nhân lành nghề, có kinh nghiệm lâu năm, Công ty đã đưa ra thị trường những sản phẩm đa dạng về mẫu mã, đẹp về kiểu dáng và đảm bảo về chất lượng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • 2015: Công ty được thành lập
  • 2016: mở rộng quy mô đầu tư vào lĩnh vực sản xuất nội thất
  • 2019: Công ty đã có những bước phát triển vững chắc trên hoạt động sản xuất kinh doanh của mình.

Mission

Sứ mệnh của BKG Home Xây dựng một môi trường làm việc thân thiện, năng động, chuyên nghiệp và hiệu quả với tinh thần “Đoàn kết là sẻ chia”.

Những nghề phổ biến tại BKG HOME

Bạn làm việc tại BKG HOME? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BKG HOME

BKG HOME

Click để đánh giá