Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Executive Office Assistant - Thư ký Văn phòng Tổng Quản Lý
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển:
01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vĩnh Yên - Vĩnh Phúc
Mô tả công việc
- Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters.
- Maintain the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs.
- Be responsible in managing and keeping the department’s equipments and assets safe and secure.
- Use formal framework / tools to ensure compliance of established standards in Fire Life Safety (FLS), Cleanliness & Condition and Brand Standard.
- Champion and protect IHG’s trusted reputation.
- Work with relevant departments to ensure adequate processes to support Responsible Business initiatives, i.e quality, FLS compliance, audits Green Engage and Corporate Social Responsibility (CSR) initiatives.
- Be responsible in keeping the property safe and secure, to participate in any hotel activity related to FLS.
- Assist General Manager with hotel’s SOP verification.
- Perform other ad-hoc duties – unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary;
- In addition to the insurance prescribed by the state, there is accident insurance 24/7, health insurance by rank;
- Professional, international working environment;
- Career development opportunities in IHG Group's hotel;
- Discounted rooms in IHG hotels around the world.
Yêu cầu công việc
- Colleague/ Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in related field with good understanding of continuous improvement tools and/or Hotel operations.
- At least 01-year related experience.
- Strong analytical skills, detail-oriented and organised.
- Good communication skills with the ability to communicate in different ways to different employees.
- Ability to build good working relationships with different employees and cluster network.
- Ability to overcome resistance to change.
- Well-versed in Excel, Word and Powerpoint, with advanced skills in Excel preferred.
- Fluent in English (speaking, listening, reading and writing).
Yêu cầu hồ sơ
Please apply in Hoteljob or send your CV via email (Subject: Candidate Name – Application for ...)
Khu vực
Chấn Văn medical
Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
541/21 Sư Vạn Hạnh, Phường 13, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Công ty Cổ Phần Y tế Chấn Văn là chuỗi hệ thống phòng khám Nhi đồng/Phụ Sản/Lão khoa/Nhãn Khoa 315. Với đội ngũ bác sĩ chuyên nghiệp từ bệnh viện Nhi Đồng 1, Nhi Đồng 2, Nhi Đồng Thành Phố và bệnh viện Phụ Sản Từ Dũ, Hùng Vương....đảm nhiệm. Đảm bảo việc khám chữa bệnh chuyên nghiệp, tận tâm, chăm sóc với người bệnh là niềm tin tưởng của khách hàng
Review Chấn Văn medical
3.0
2 review
12/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hà Nội
Cần kinh nghiệm thì được còn làm vì lương + thăng tiến nên tìm cty khác (FB)
12/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hà Nội
Lương ổn nhưng phúc lợi thấp (FB)
Những nghề phổ biến tại Chấn Văn medical
Bạn làm việc tại Chấn Văn medical? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Chấn Văn medical
Click để đánh giá