Việc làm Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP đầu tư PT và chuyển giao công nghệ Việt Nam
Marcom Lead - Trưởng Nhóm Marketing và Truyền Thông (Retail)
Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec
3.0
1 đánh giá 12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 26
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 26
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 02/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.
Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers' companion to discover inspiration.
MarCom Lead is responsible for handling a wide range of projects and for the brand's communication and branding by serving them as the primary contact point and coordinator for all the local activities. providing suitable marketing and communication campaigns, and liaising between brand and internal resources to ensure the efficiency of outcomes. Main responsibilities include fashion brands and digital projects of the group Openasia and Tam Son.
1. Research market and communication trends as well as client's information
- Observe and capture market and communication trends, especially in related fields.
- Acquire understanding of the client's product or service, the market and its consumers - and understand their objectives in terms of sales, market share, brand awareness and positioning.
2. Act as a key contact point for the brand for management and execution
- Build strong, long-term client relationships and maintain frequent interaction.
- Develop a detailed project plan, monitor progress and provide end-to-end project management.
- Understand larger financial picture and the impacts of Marcom activities on client's overall performance.
- Manage client's expectations and interpret client's feedback for change or improvement.
3. Coordinate with other departments and team members
- Oversee various execution stages and ensure adequate resources to meet projects' deadlines, maximizing.
internal interests and external profits.
- Create organized and clear communications at all levels and across all departments.
- Develop team members by coaching, training, and identifying areas of growth.
4. Digital Project Manager
- MKT Automation Strategy and coordinator.
- Communication leader in brands development on e-commerce platforms or their own website.
5. Other tasks assigned by the line manager
- Deliver reports, analysis, and other tasks as requested.1. Core Competencies
- Organized and detail-oriented
- Creative thinking, good communication, and motivation
- Teamwork and responsibility
2. Skills
- Excellent communication and presentation skills, both verbal and in writing (Both Vietnamese and
English)
- Desk research and analysis skills
- Fluency in both verbal and written English is preferred
3. Knowledge & Qualification
- Experience: With at least 5 years of marketing communications experiences
- Education: BA degree in Communications, Advertising, Business, Marketing or related disciplines
- Knowledge: High-end product market, Experience in building marketing strategies in all aspects (branding,
products, distribution...)Thưởng
Year-end bonus, Annual salary review
Chăm sóc sức khoẻ
Health insurance for yourself
Hoạt động nhóm
Training, Coaching, Birthday, Year-end party, etc.
Khu vực
Báo cáo
Công ty CP đầu tư PT và chuyển giao công nghệ Việt Nam
Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, tòa nhà Technosoft, ngõ 15 Duy Tân, Cầu Giấy

Trung tâm Phát triển Công nghệ thông tin Việt Nam được thành lập với mảng hoạt động chính - thực hiện ý tưởng xây dựng các sản phẩm phần mềm quản lý tài chính/ nhân sự/ giáo dục. 2007: Vietec.,JSC: Sau 3 năm hoạt động và phát triển trên nền tảng TTPT CNTT, ngày 23/1/2007, Công ty Cổ phần Đầu tư phát triển và Chuyển giao công nghệ Việt Nam (Vietec., JSC) chính thức được thành lập.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  • 2009: Vietec ra mắt dòng sản phẩm ProSoft với sản phẩm đầu tiên là ProSoft.EOS – hệ điều hành và quản lý giáo dục trực tuyến với tính ưu việt là quản lý được thông tin ngành trực tuyến, tập trung, có tính kế thừa và tích hợp nhiều nghiệp vụ quản lý trên cùng một hệ thống hoặc có thể tích hợp với các phần mềm khác.

  • 2012 - 2013: Giành được những giải thưởng cao quý trong lĩnh vực CNTT: - Chung khảo giải thưởng “Nhân tài đất Việt 2010” - Danh hiệu “Sao khuê – Phần mềm ưu việt 4 Sao 2011” - Danh hiệu “Sao khuê – Phần mềm ưu việt 4 sao 2013”

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec

Bạn làm việc tại Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec

Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec

Click để đánh giá