Việc làm Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP đầu tư PT và chuyển giao công nghệ Việt Nam
Senior Expert, Business Design
Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec
3.0
1 đánh giá 12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 36
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 36
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
Job Purpose
The job holder is responsible for design and manage effectively sales consulting models / processes on single channel/ Omni to meet the maximum needs of customers and optimize banking performance according to selected CVP by following activities:
- Build a Omni sales strategy (selling model)
- Design /improve selling consulting models/processes for each customer segment / sub-segment aligning with banking business strategies and goals
- Manage and governance effectively and identify problems while implementing designed / improved models / processes
Key Accountabilities (1)
Build a Omni sales strategy (selling model):
- Well understand Omni sales channel and be able to apply in designing, setting up, implementation, and managing business models / processes.
Key Accountabilities (2)
Design / improve selling consulting models/processes for each customer segment / sub-segment aligning with banking business strategies and goals :
1. Design / improve selling consulting models/processes:
- Design / improve selling consulting models/processes for each customer segment / sub-segment aligning with banking business strategies and goals
- Design process of receiving and managing customer leave
- Design selling process in Omni channel/ single channel to get Business targets.
- Design selling process for sales team in each segmentation according to approved selling and service model.
- Make proposals to relevant departments to synchronize the adjustment of sales model / process with supportive tools / policies, etc.. (such as business programs, GCM feature development, reporting system, KPIs policy setting, etc..) to ensure operation, and performance tracking.
2. Governing effectively and identify problems while implementing designed / improved models / processes (before handover to BAU)
- Manage effectively input and output indicators of selling consulting models / processes
- Collaborate with stakeholders (Sales Efficiency Management and Business Productivity, Regional Business Development, etc..) identify problems arising from data (reported data; observation, customer interviewing, sales force, etc..) for in time and effective solutions
- Coordinate with stakeholders for effective communication, implement directions, support to respond to questions related to model / process designs.
3. Coordinate with DO in developing digital channels for individual customers, offer requests and relevant information for the DO to develop and implement digital channel effectively.
- Set development requirements for the DO to ensure a seamless customer experience at all bank interaction points.
- Coordinate with the DO to increase awareness of customers, channels, units, and consulting forces on the developed features in digital channel
Key Accountabilities (3)
Resource management and development
- Maintain working rhythm through applying Agile work culture, Coporate culture:
- Ensure consistent understanding and application of organizational cultural values, behavioral standards
Perform other tasks assigned by the Director, Business Design, Senior Director Business DevelopmentYêu Cầu Công Việc
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications:
- B.A on Economics/ Finance/ Banking/ Marketing/ BA.
- Foreign language (English): At least TOEIC 650 or similarity 'Domain expertise:
- Minimum 10 years of experience in Banking and Finance.
- Priority for experience on designing customer experience/ process/ model desinging.
- Get experience applying agile working culture"Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công ty CP đầu tư PT và chuyển giao công nghệ Việt Nam
Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, tòa nhà Technosoft, ngõ 15 Duy Tân, Cầu Giấy

Trung tâm Phát triển Công nghệ thông tin Việt Nam được thành lập với mảng hoạt động chính - thực hiện ý tưởng xây dựng các sản phẩm phần mềm quản lý tài chính/ nhân sự/ giáo dục. 2007: Vietec.,JSC: Sau 3 năm hoạt động và phát triển trên nền tảng TTPT CNTT, ngày 23/1/2007, Công ty Cổ phần Đầu tư phát triển và Chuyển giao công nghệ Việt Nam (Vietec., JSC) chính thức được thành lập.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  • 2009: Vietec ra mắt dòng sản phẩm ProSoft với sản phẩm đầu tiên là ProSoft.EOS – hệ điều hành và quản lý giáo dục trực tuyến với tính ưu việt là quản lý được thông tin ngành trực tuyến, tập trung, có tính kế thừa và tích hợp nhiều nghiệp vụ quản lý trên cùng một hệ thống hoặc có thể tích hợp với các phần mềm khác.

  • 2012 - 2013: Giành được những giải thưởng cao quý trong lĩnh vực CNTT: - Chung khảo giải thưởng “Nhân tài đất Việt 2010” - Danh hiệu “Sao khuê – Phần mềm ưu việt 4 Sao 2011” - Danh hiệu “Sao khuê – Phần mềm ưu việt 4 sao 2013”

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec

Bạn làm việc tại Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec

Chuyển giao công nghệ Việt Nam - VietTec

Click để đánh giá