![Công ty CP Dịch vụ Y tế Việt Nhật Công ty CP Dịch vụ Y tế Việt Nhật](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-2023-11-20t213133430-1700490713.png)
1, Identify and analyze product after-sales quality problems, give feedback to HQ Quality Department, follow and finish the process;
2. Research product designs and process scheme of competing products in the market, optimize and improve the quality of our products and share it with HQ R&D department;
3, Be responsible for coordinating with the HQ Quality Department to solve product quality problems as well as improve product quality;
4, Develop and implement quality improvement plans for the products;
5. Under the unified coordination of the overseas branches, be responsible for pre-sales and after-sales technical support and service assurance, as well as corresponding technical and product training;
6. Benchmark against competing products to ensure the professionalism and effectiveness of the training.Yêu Cầu Công Việc
1. Bachelor's degree or above in related fields (Refrigeration, HVAC, Machinery, Automation, etc;)
2. Over 2 years of work experience in R&D, process, quality management, and other positions in the refrigeration industry; familiar with air conditioning products.
3. Ability to identify problems and risks; strong analytical, organisational, coordination, communication and expression skills.Chế độ bảo hiểm
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
![Công ty CP Dịch vụ Y tế Việt Nhật Công ty CP Dịch vụ Y tế Việt Nhật](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-2023-11-20t213133430-1700490713.png)
Công ty cổ phần dịch vụ y tế Việt Nhật (VJM) là công ty quản lý hệ thống phòng khám quốc tế tiêu chuẩn Nhật Bản mang thương hiệu T-Matsuoka (TMC). Hệ thống phòng khám TMC trải dài khắp 3 miền Bắc, Trung, Nam và tập trung tại các tỉnh/thành phố lớn, có nhu cầu cao về dịch vụ y tế. VJM mang đến cho khách hàng dịch vụ y tế trọn vẹn, đa dạng theo tiêu chuẩn chất lượng cao của Nhật Bản, hướng tới các đối tượng khách hàng có ý thức chăm sóc và bảo vệ sức khỏe bản thân. VJM phục vụ khách hàng bằng sự tận tâm, trách nhiệm và tấm lòng của mỗi cán bộ bác sỹ với mục tiêu phát triển hệ thống y tế của đất nước sánh ngang với các nước phát triển trên thế giới thông qua sự hợp tác hỗ trợ của đối tác Nhật Bản.
Những nghề phổ biến tại Y tế Việt Nhật
Bạn làm việc tại Y tế Việt Nhật? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Y tế Việt Nhật](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-2023-11-20t213133430-1700490713.png)