Việc làm SAVISTA

Cập nhật 14/08/2024 17:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Sài Gòn Triển Vọng – SAVISTA
Senior Telemarketing Executive
SAVISTA
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 08/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/10/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 21 Lê Quý Đôn, Vo Thi Sau Ward, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Deliver individual target:

  • Achieve assigned targets in terms of calls, bookings, shows and contracts by complying to the TMK script provided by the TMK management

  • Record the customer’s personal information accurately, including marketing information in a computer system (Hubspot).

  • Consistently follow up with prospect by warm calling to continuously exceed KPIs

  • Provide guidance for prospect when come WSE center

  • Enquire and capture prospects referrals as per TMK function guidelines

  • Identify sales opportunities efficiently and effectively present key features and

Yêu cầu công việc

  • Excellent communication and rapport building skills conveying a courteous and professional impression and a conversational quality to their presentations

  • Good pace, pitch and tone and the ability to be natural and conversational (not come across as scripted or stilted)

  • Strong belief that you can achieve result whatever who you are calling

  • Ability to pose insightful and engaging questions to understand the customer’s requirements and excellent listening skills once the prospect answers questions

  • Structured in the handling of information collection while engaging with prospects

  • Ability to show empathy to assist prospects in an efficient and friendly manner

  • Patient and able to handle customer rejection

  • Working knowledge of relevant computer programs (e.g. CRM software) and telephone systems

  • Persistent and results-oriented

Quyền lợi được hưởng

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
of WSE products to prospects by complying to the TMK script
  • Ensure calls are carried out on time and without becoming distracted

  • Display excellent communication and rapport-building skills conveying a courteous and professional impression and a conversational quality to their presentations

Compliance with Company Policies:

  • Ensure strictly adhere to call center's discipline and guidelines

  • Ensure company policies, working procedures, and the use of systems & telephone are always adhered to

  • Attend training and coaching sessions that are organized for the role.

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
173A Nguyễn Văn Trỗi, phường 11, quận Phú Nhuận

Lấy Chất lượng và Uy tín làm phương châm hoạt động, suốt gần 10 năm qua, SAVISTA để mang đến cho khách hàng của mình những dịch vụ chất lượng, những giải pháp hữu ích và những chuỗi giá trị bền vững, được các chủ đầu tư, các ban quản trị và cộng đồng cư dân đánh giá cao, đưa SAVISTA trở thành một trong những công ty quản lý bất động sản hàng đầu tại Việt Nam như hiện nay.

Những nghề phổ biến tại SAVISTA

Bạn làm việc tại SAVISTA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SAVISTA

SAVISTA

Click để đánh giá