Việc làm Xuất nhập khẩu Hàng Việt - Viet Product

Cập nhật 05/09/2024 19:52
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP XNK HÀNG VIỆT
Expert, Customer Value Management
Xuất nhập khẩu Hàng Việt - Viet Product
11 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
Job Purpose
Responsible for providing high-level knowledge and expertise in building and managing the efficiency indicators of the Customer Segment in accordance with strategic objectives; directly support leaders in coordinating planning activities and selecting priority key actions in each period in order to achieve revenue, maximize costs to achieve profit targets for the customer portfolio in accordance with the bank's strategy.
Key Accountabilities (1)
Customer Value Management (CVM) for the Managed Customer Segment in the Division
- Manage PnL of the customer segment aligned with strategic objectives; coordinate business planning activities and prioritizes actions for each period to generate revenue, optimize costs, and achieve target profit in line with the bank's strategy. Additionally, support to manage key driver metrics for each segment to optimize
Customer Lifetime Value (CLV).
- Identify opportunities and gaps within different portfolios to define success metrics, plans and determines actions to be taken through close collaboration with the Business Analysis (BF - Finance) unit and the DA division.
- Cooperate with DA to establish Next Best Offer (NBO) models and ensures their timely implementation through the right interaction channels for each target customer segment.
- Participate in manage customer identification metrics/models for segments and sub-segments by making requests to the DA division.
- Works closely with BF to develop effective reporting systems for customer management, campaign management, and customer lifetime value management based on customer relationships.
Key Accountabilities (2)
Comply with regulations and develop internal relationships and systems
- Collaborate with internal functions within the Division to complete assigned tasks.
- Strictly adhere to the Bank's Labor Regulations.
- Perform work in accordance with internal policies, regulations, procedures, and guidelines and commit to service level agreement. (SLAs).
- Train, guide, and mentor senior officers/officers within the team on the tasks and job skills related to the department's functions and responsibilities.
Key Accountabilities (3)
Other duties as required/directed by the direct supervisor.Yêu Cầu Công Việc
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications:
• Bachelor degree or MBA in Economics; Bank; Customer segments or related fields.
• Foreign Language (English): According to the Bank's regulations
Professional Experience:
• 8+ years of experience in portfolio management, customer engagement management in the finance/banking industry or equivalent organizations.
• Have in-depth professional experience in data analysis, building a management reporting system to track performance indicators related to customers.
• Knowledge of reading and analyzing reports on market research, understanding the competitor market..
• Understand the technology and system background and make some requirements for the data analysis team.
• Experience in designing customer retention management frameworks, building customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer life cycle value
• Experience in project management or E2E management according to the customer journey.
• Experience and understanding of change managementChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CP XNK HÀNG VIỆT
Xuất nhập khẩu Hàng Việt - Viet Product Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
3A Quoc Huong Street, Thao Dien Ward, District 2, Ho Chi Minh City, Ho Chi Minh City, Vietnam

VIET PRODUCTS chuyên thiết kế, sản xuất và xuất khẩu đồ nội thất gia đình và sân vườn.

Được thành lập vào năm 2007, chúng tôi đã cung cấp nhiều loại sản phẩm chủ yếu được làm từ Poly Rattan, Rope, Upholstery (Vải, Da), MDF, Gỗ, v.v. Các dòng sản phẩm đa dạng luôn bắt kịp xu hướng mới trên thị trường đồ nội thất.

Với kinh nghiệm sâu rộng trong việc trở thành OEM cho các chuỗi siêu thị và nhà nhập khẩu hàng đầu trên thế giới, như Thụy Điển, Vương quốc Anh, Đức, Ý, Úc, Hoa Kỳ, Canada, Nam Phi, v.v. cùng với tư cách là thành viên BSCI, chúng tôi tin rằng bất kỳ khách hàng khó tính nào cũng sẽ hài lòng với chúng tôi.

Với hơn 18.000m2 của hai nhà máy tại Đồng Nai và Đồng Tháp và 2.000m2 showroom tại Thành phố Hồ Chí Minh, chúng tôi không ngừng mở rộng năng lực sản xuất, cải thiện chất lượng và mẫu mã để đáp ứng nhu cầu của các thị hiếu khác nhau từ cả khách hàng quốc tế và trong nước. Chất lượng được đảm bảo, giá cả hợp lý, giao hàng đúng hạn và dịch vụ chuyên nghiệp là cam kết của chúng tôi đối với khách hàng.

Đặc biệt, với đội ngũ cán bộ năng động, giàu kinh nghiệm, công nhân lành nghề, chăm chỉ, chúng tôi thực sự tự tin khẳng định năng lực xử lý số lượng đơn hàng lớn và là nhà cung cấp chất lượng đáng tin cậy của bạn.

Những nghề phổ biến tại Xuất nhập khẩu Hàng Việt - Viet Product

Bạn làm việc tại Xuất nhập khẩu Hàng Việt - Viet Product? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Xuất nhập khẩu Hàng Việt - Viet Product

Xuất nhập khẩu Hàng Việt - Viet Product

Click để đánh giá