Việc làm KFC

Cập nhật 14/09/2024 22:52
Tìm thấy 21 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY LIÊN DOANH TNHH KFC VIỆT NAM
Partnerships Specialist
KFC
169 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Key Responsibilities:

• Partnership Development: Identify, negotiate, and establish new B2B partnerships that align with our e-commerce goals and enhance our digital capabilities. Maintain and grow existing relationships to maximize their value.

• Program Management: Design, implement, and manage partnership programs to ensure they deliver measurable results. Develop initiatives that leverage digital assets, including kiosks and QR codes, to enhance partner engagement and customer experience.

  • Digital Asset Utilization: Collaborate with internal teams to integrate company digital assets into

partnership strategies. Develop and execute plans for utilizing kiosks, QR codes, and other digital

tools to drive partner promotions and customer interactions.

• Performance Monitoring: Track and analyze partnership performance metrics. Provide regular

reports on the effectiveness of programs, identify areas for improvement, and recommend

strategies to optimize outcomes.

• Cross-Functional Collaboration: Work closely with operations teams, IT and marketing team to

align partnership initiatives with overall business objectives. Ensure seamless execution of

partnership programs across all relevant channels.

• Market Research: Stay informed about industry trends, competitor activities, and emerging

technologies. Use this knowledge to identify new partnership opportunities and innovative

approaches to enhance our digital strategy.

• Problem Solving: Address and resolve any issues or challenges that arise within partnership

programs. Act as a point of contact for partners and internal teams to ensure smooth collaboration

and successful outcomes.

Professional Skills:

• Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or a related field (MBA preferred).

• Must have at least three years of experience in B2B partnership management, preferably within

the e-commerce or QSR industry.

• Have a good understanding of digital assets and technologies, including kiosks and QR codes.

• Have a good knowledge of managing partnerships and driving innovation initiatives.

Key Experiences:

• Proven track record of working under pressure/to tight deadlines.

• Experience in working with relevant stakeholders.

• Excellent presentation & communication skills

• Fluent in English. 

Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 292 Bà Triệu, P. Lê Đại Hành, Q. Hai Bà Trưng

KFC là cụm từ viết tắt của Kentucky Fried Chicken - Gà Rán Kentucky, một trong các thương hiệu thuộc Tập đoàn Yum Brands Inc (Hoa Kỳ). KFC chuyên về các sản phẩm gà rán và nướng, với các món ăn kèm theo và các loại sandwiches chế biến từ thịt gà tươi. Hiện nay đang có hơn 20.000 nhà hàng KFC tại 109 quốc gia và vùng lãnh thổ trên toàn thế giới.

CÔNG TY LIÊN DOANH TNHH KFC VIỆT NAM nổi tiếng thế giới với công thức chế biến gà rán truyền thống Original Recipe, được tạo bởi cùng một công thức pha trộn bí mật 11 loại thảo mộc và gia vị khác nhau do Đại tá Harland Sanders hoàn thiện hơn nửa thế kỷ trước.

 

Những nghề phổ biến tại KFC

Bạn làm việc tại KFC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KFC

KFC

Click để đánh giá