Founded in 2009, Magestore is one of the long-standing technology companies providing Point of Sales (POS) solutions that enhance the in-store sales experience for retail businesses. Positioned as the #1 Magento POS in the world and with a customer-centric strategy, Magestore’s products focus on medium to large customer segments and are currently experiencing significant growth in the number of new customers needing their solutions. Currently, Magestore’s team includes many veteran experts (with over 10 years of experience and numerous Magento certifications) who are looking to find new companions to elevate the product and implement solutions for even larger customers in the future.
What we expect you to perform
Our people are key to achieving our vision and mission, so we would like to get the highest quality via our people. As a result, we expect People & Culture
Assistant to perform below tasks:
1.Talent Acquisition: Recruitment Marketing and Employer Branding
- Supporting recruitment, onboarding, learning, diversity, performance review as well as policy review
2.Employee Experience & Culture Building: Digitalize employee experience and Culture building
- Ability to and a deep commitment to creating environments people can thrive in
- Assisting project manager to optimize team’s procedure to increase the whole team’s efficiency
3.Learning and Talent Development
- Coordinating internal training programs: planning, facilitating and handling all the issues arisen; supporting trainers and trainees to ensure the success of the programs
- Using and continually developing leadership and management skills
- Having an infectious can-do attitude that inspires others and potentially holds FIRE values
Join BSS, if you
- Bachelor’s Degree required, at least 6 months of full-time working experience in any fields
- Good communication and organization skills
- Enthusiastic, enjoy working with people and flexible in resolving conflicts with others
- Computer literacy, especially Microsoft Word/Excel or Google Sheets/docs. MOS certification is a plus
- Candidates with experience in project coordination is also preferred
To be a BSSer, you will have
- Salary: 9-12M. (Review after the first 2 months and every 6 months);
- Seniority bonus, KPI bonus, birthday gift,…
- Build the core people and operational processes to increase the quality
- Be strategic and make data-driven decisions
- Trained by PMP project manager and certified solution specialists;
- Free tea & coffee & borrow books;
- Office with a great view from the 14th, 16th, 18th and 19th floor and creative workplace design (massage chair, PS5…);
- The State statutory holidays and collective activities (team building, picnics, travel…) organized by the Company;
- Monthly in-house coaching and mentor programs;
- Working hours are 5 days/week (Monday to Friday);
- Advancement opportunities are available;
- Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.
Công ty TNHH Becamex Tokyu (BECAMEX TOKYU) được thành lập vào tháng 3 năm 2012, công ty liên doanh giữa tập đoàn Tokyu và Tổng công ty Becamex IDC; là hai tập đoàn lớn của Nhật Bản và Việt Nam.
HƯỚNG ĐẾN MỘT THỜI ĐẠI TƯƠI ĐẸP
“Vẻ đẹp”, đó là một tiêu chí, tiêu chuẩn giá trị hướng đến thời đại kế tiếp của Tập đoàn Tokyu. “Vẻ đẹp” chúng tôi truy cầu ở đây là những cảm nhận sâu sắc của mọi người trong một môi trường nơi con người, xã hội, thiên nhiên hài hòa với nhau, không có biên giới và vượt thời đại. Tập đoàn Tokyu lấy việc “tạo ra môi trường sống đẹp” tinh tế, chất lượng cao, khỏe mạnh, cảm động đến lòng người để làm mục tiêu kinh doanh, và dốc hết sức để thực hiện điều này. Thêm vào đó, Công ty mong mỏi có thể giúp cho mỗi một người dân sống theo ý mình muốn, có thể cảm nhận được hạnh phúc, trong một “xã hội hài hòa” an lành, đầy tình thương. Trong khẩu hiệu “Hướng tới một cuộc sống tươi đẹp” có gửi gắm quyết tâm của công ty Tập đoàn Tokyu luôn tự thể hiện vẻ đẹp của mình và ý chí trở thành người đi tiên phong trong việc tạo ra môi trường sống đẹp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Thể thao
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
-
Tập đoàn Tokyu ban đầu có tên là Meguro Kamata Dentetsu thành lập vào năm 1992. Về sau công ty đổi tên và trở thành tập đoàn Tokyu lớn mạnh. Tập đoàn Tokyu là một trong những tập đoàn kinh tế lâu đời và lớn mạnh tại Nhật Bản.
-
Becamex IDC được thành lập vào năm 1976 là một doanh nghiệp chuyên về lĩnh vực xây dựng khu công nghiệp, hạ tầng giao thông đô thị, nhà ở… Becamex IDC đã có rất nhiều công trình lớn nhỏ trên khắp cả nước.
-
Tháng 3/2012, công ty Tokyu đã kí kết hợp đồng liên kết với Tổng Công ty Becamex ICD để thành lập Công ty TNHH Becamex Tokyu đặt trụ sở tại Việt Nam.
-
Công ty TNHH Becamex Tokyu luôn đặt tiêu chí vẻ đẹp và cảm nhận sâu sắc từng sản phẩm đưa tới khách hàng và đối tác, để họ luôn cảm thấy hạnh phúc khi được sống trong môi trường do Công ty TNHH Becamex Tokyu tạo ra.
Mission
Becamex Tokyu sẽ tạo ra một môi trường sống tươi đẹp, nơi mỗi người có thể theo đuổi hạnh phúc cá nhân trong một xã hội hài hòa.