Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Role and Scope of the Task
The Area Operations Manager is responsible for overseeing the operations of multiple facilities or locations within a specified geographical area. This role ensures that all sites are running efficiently and effectively, meeting the company’s operational standards, and achieving financial targets.
Key Responsibilities: Manage operation of around 6 – 8 stores.
1. Store operations Maximize store revenue: Enable best store Manager
· Manage and train store managers.
· Ensure employment and adequate staffing of stores.
· Carry out checking program with focus on revenue maximization:
Ø Product availability
Ø Price signage
Ø Planogram
· Check execution of marketing measures.
2. Store Operations Cost Control:
· Carry out store inventory counts.
· Control (and/or approve) product write offs or price reductions.
· Review every week the store manager’s staff planning.
· Sign off costs.
3. Store operations financial control
· Day ends – total store cash balance to be checked at every store visit.
· Bank transfers to be checked at every visit.
4. Staff Management:
· Recruit, train, and develop store managers and staff to maintain high performance and morale.
· Conduct performance reviews and provide constructive feedback to store managers.
· Foster a positive and inclusive work environment.
5. Inventory and Supply Chain Management:
· Monitor inventory levels to ensure optimal stock levels in each store.
· Coordinate with the supply chain team to manage stock replenishment and distribution.
· Implement loss prevention measures to minimize shrinkage and theft.
Yêu Cầu Công Việc
1. Effective communication skills, both verbal and written English
2. Strong leadership and team management skills.
3. Excellent communication and interpersonal abilities.
4. Proven track record of achieving sales targets and improving operational efficiencies.
5. Proficiency in MS Office and retail management software.
6. Ability to travel frequently within the designated region.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 1,100 - 1,700 USD
Công ty TNHH Chế tạo Thiết bị điện OMEGA là công ty chuyên nghiệp trong lĩnh vực sản xuất thiết bị điện, khí cụ điện, bóng đèn LED và thiết bị chiếu sáng tại Việt Nam.Với 2 thương hiệu:
SOPOKA – Thật đáng đồng tiền!
OKAS – Bóng đèn Việt Nam!
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2000
Mission
- Khẳng định giá trị và đẳng cấp của thương hiệu Công ty TNHH Chế tạo Thiết bị điện OMEGA, phát triển theo xu thế hội nhập, bền vững, hiệu quả doanh nghiệp gắn liền với các giá trị văn hóa, lợi ích của cộng đồng.