- Managing the operations seamlessly, ensuring timely SLA delivery along with maintaining high level of employee and customer satisfaction
- Establishing and managing relationship with stakeholders
- Oversight of team – organizes resources, sets goals, carries out strategy from Executives and client on a day to day basis; reporting responsibilities
- Responsible for following agreed governance model, escalation & communication plan
- To ensure team members achieve agreed standards in relation to their job assignments.
- To ensure training of new staff on the corporate policy rules to be adhered to
- To ensure that the buddy system is put in place to maintain the operation with minimal disruption in times of annual leave/sick leave/study leave and daily working hour schedules
- To monitor and document work schedule of staff and absences.
- Build strong partnership with the client by growing and nurturing the existing relationships to ensure operational cohesion & effective foundation for future growth
- Taking weekly and monthly calls with clients to understand the expectations from the teams and provided updates 2 © 2016 Concentrix Corporation - Confidential. All Rights Reserved.
- Ensure that all audit related issues are brought to a close
- Identify and drive continuous improvements and initiatives in process
- Coach & mentor Team lead so that they are able to manage their teams better
- Hiring of leads and managers, training, inductions, employee & client satisfaction scores, performance Appraisals and attrition management
- Performance management through top Quartile, Middle and Bottom Quartile segregation and identifying training and coaching needs.
- To ensure that all internal customer queries are followed up on a timely basis
- Collaborate with internal teams.
- To be the Key contact for all problems and queries with specific business assigned.
Mô tả công việc
Phúc lợi
Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết
- Candidate must have Bachelor’s degree in perations management or related field.
- Very exellence in English
- At least 08 years of professional experience in Operation Management/Customer Service in Call Center or releate services, at least 03 years of senior management experience (Manager level). Must possess effective communication skills (written and verbal)
- Ability to work under pressure
- Corporate and process mind
- Excellent communication and quality orientation
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.
Review Concentrix Việt Nam
Môi trường làm việc tốt, chế độ phúc lợi và mức lương ổn, công việc ổn định (ID)
Chăm chỉ lương sẽ cao
Lương ổn, văn phòng đẹp