Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Working in an international context, the OneOps consultant has a very important role in our organization since he/she represents the first level of support. His/her actions will be decisive on the quality of support as he/she usually :
- monitors ITSM tools and guarantees optimal support, particularly for the most critical incidents
- analyzes tickets, performs required actions when the incident / request falls under first level support
- follows-up tickets resolution and escalates when necessary
- performs daily checks on the systems of our customers
- performs various L1 tasks (relaunching a failed backup job, data recovery, account creation, etc...)
- answers phone calls, reports activity and ensures the relay with the next team
He/she will have access to many tools widespread on the market : Service-Now, SAP, Datadog, Veeam, ESET, ...
There are various possibilities of evolution perspectives.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's or equivalent level in Computer Science
- English (TOEIC 650 or higher)
- French speaking
- Working experience in user support (Help Desk) or customer support is a big plus
- Dynamic, fast learner, reliable and proactive
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 32
- Lương: 11 Tr - 16 Tr VND
The Catalyst for English (TCE) là cộng đồng đào tạo và phát triển Ngoại ngữ được thành lập vào tháng 8 năm 2021 dưới sự quản lý của Công ty TNHH Công nghệ giáo dục The Catalyst. Với sứ mệnh tạo ra chất xúc tác nhằm đưa tiếng Anh nói chung & IELTS nói riêng tới gần với người trẻ Việt Nam TCE đã đào tạo hơn 1000 học viên theo học chỉ trong 8 tháng đầu thành lập. The Catalyst định hướng trở thành Cộng đồng đào tạo và phát triển Ngoại ngữ theo mô hình sáng tạo có quy mô toàn quốc.