- The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
- The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
- The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences
- Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
- Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
- Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
- Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.
Performance Analytics
- Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
- Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
- Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
- Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.
Audience Management
- Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
- Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
- Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
- Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
- In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
- Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
- Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
- SQL syntax, Logical/Conditional Operation
- Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.
- Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.
Customer Centricity
Innovation and Creativeness
Collaboration For Common Objectives
Self-development
Work Efficiency
Success Profile - Personal Attributes
- Integrity, modest
- Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
- Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
- Persuasive, Unconventional & Forward Thinking
Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi
Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Công ty TNHH Đầu tư Ô tô Ninh Bình tọa lạc tại điạ chỉ: Số 63, Lê Đại Hành, Phường Thanh Bình, TP Ninh Bình, trên trục đường trung tâm của TP Ninh Bình.
Công ty đi vào hoạt động từ tháng 1/2019
Công ty có hệ thống showroom ô tô Mazda - KIA hiện đại
Riêng khu trưng bày showroom trưng bày đầy đủ các dòng xe thương hiệu Nhật Bản đang được khách hàng quan tâm và đánh giá cao , tiện nghi với khu trưng bày xe có diện tích 544 m2
Xưởng dịch vụ cao cấp diện tích 1.516 m2 được đầu tư hiện đại, thiết kế và trang trí chuyên nghiệp trên, bao gồm: khu vực sửa chữa thân vỏ, máy chuẩn đoán, máy kiểm tra bình điện, phòng sơn nhanh, phòng sơn sấy, hệ thống pha sơn vi tính, khu đồng sơn xe mới và kho phụ tùng chính hãng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2017
Mission
- Với phương châm – CON NGƯỜI là yếu tố quyết định thành công và phát triển. Hội đồng quản trị và Ban điều hành của chúng tôi hội tụ những lãnh đạo có trình độ cao. Là các cán bộ quản lý cấp cao có kinh nghiệm từ 35 năm trở lên trong lĩnh vực kinh doanh và dịch vụ ô tô tại các hãng ô tô hàng đầu trên thế giới tại Việt Nam. Cùng với đội ngũ cán bộ công nhân viên được tuyển chọn và đào tạo cấp chứng chỉ của Thaco Trường Hải. Nhân viên dịch vụ có trình độ và kinh nghiệm lâu năm trong ngành công nghệ ô tô và dịch vụ ô tô. Có suy nghĩ và tác phong làm việc chuyên nghiệp, tinh thần đoàn kết, trách nhiệm luôn cố gắng đem đến những sản phẩm và dịch vụ làm hài lòng khách hàng.