Phúc lợi
- Laptop
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
- Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
- Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
- Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
- Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
- Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
- Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
- Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
- Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.
Yêu Cầu Công Việc
EXPERIENCE
- At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry
PROFESSIONAL & TECHNICAL COMPETENCIES
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Identify market drivers
- Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
- Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
- Obsess with driving footfall traffic to stores.
- Develop integrated campaigns that work.
- Integrate retail & shopper expertise.
ACTIVATION EXCELLENCE
- Deliver excellence with agility and rigor.
- Integrate sustainable, business consciousness.
COLLABORATIVE LEADERSHIP
- Creates collaboration for bigger success.
- Shares & leverages best practices.
- Excellent stakeholder management and leadership skills
- Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
- Business savvy
- Communication & problem-solving skills
- Customer-oriented
REQUIREMENT EDUCATION
- University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Nha Khoa Thẩm Mỹ San Dentist - Nơi hội tụ những Bác Sĩ nha khoa chuyên sâu nhiều năm kinh nghiệm, những công nghệ hàng đầu trong lĩnh vực thẩm mỹ nha khoa tại Việt Nam.
1. MỤC ĐÍCH: Nếu ví mắt là cửa số của tâm hồn, thì "miệng" được coi là cơ quan giao tế, là tài khẩu của con người, tiền tài, lời hay ý đẹp xuất phát từ miệng mà ra, nếu miệng đẹp, nụ cười đẹp sẽ mang lại nhiều may mắn và thành công hơn trong giao tiếp cũng như trong cuộc sống, mang đến 1 cái nhìn thiện cảm và dẫn lối thành công suốt cả cuộc đời cho bạn đấy ! NHA KHOA THẨM MỸ SANDENTIST được tạo ra nhằm mang đến cho bạn một nụ cười của sự thành công, của sự vẹn tròn, tiếp sức cho bạn đổi đời, an toàn và đẹp mãi về sau.
2. TẦM NHÌN: PHẦN ĐẦU 2026 NHA KHOA THẨM MỸ SANDENTIST sẽ trở thành chuỗi nha khoa thẩm mỹ hàng đầu Việt Nam về tay nghề Bác sĩ, chất lượng sản phẩm cũng như sự hài lòng của khách hàng trong ngành trang sức răng sứ thẩm mỹ. Nha Khoa San Dentist sẽ là nơi tập trung các Bác sĩ đầu ngành tốt nhất trong lĩnh vực nha khoa cùng với công nghệ máy móc hiện đại nhất để chúng tôi mang 1 giá trị duy nhất đến với khách hàng đó là : “An toàn và đẹp mãi về sau”.