Mô tả công việc
• The Driver has the responsibility to keep his car perfectly clean inside & outside at all times.
• The Driver needs to ensure the good work of his vehicle & must report to the (Chief) Concierge /Head Driver of any maintenance work, which is needed.
• The Driver must have a perfect grooming at all times according to the established standards.
• The Driver must have a dynamic & positive attitude as hotel representative outside the premises.
• The Driver must remain available to assist the Bellboys when he has some spare time during his shift, & on the request of the (Chief) Concierge.
GENERAL DUTIES:
Relations
• Maintain good working relationship with all colleagues within the section and Department as a whole.
• To be responsible for adhering to Sofitel Metropole Hanoi staff rules and regulations as detailed in the Sofitel Metropole Hanoi staff handbook.
Replacement and temporary mission
To be ready and responsible when assigned to perform in an emergency or difficult situation as required by Management from time to time.
Security Issues
The Driver has to know his duties & responsibility in the eventuality of fire.
Administration
• <Insert main Admin duties>
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
Financial and Revenue Responsibilities
• <Insert main Financial duties if any>
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
Training and Human Resources Management
• <Insert main HR-related duties if any>
• <Refer to operations manual (SOPs) for details if required>
Guest Service Responsibilities
• The Driver must keep the standards of his car up to established standards at all times. He prepares the drink list and cold towels to each guest as soon as he enters the car. He asks if the temperature and the music are fine with the guests. (Music is always set up “Lounge music)
• The Driver must drive safely, respect the traffic regulations, speed limits and must follow strictly the itineraries requested by the (Chef) Concierge.
• The Driver need to use the telephone cable for any incoming call when the guest is in the car.
• The Driver must have a good knowledge of the city in order to communicate those information to the guests during the trip (on the guest’s wish).
• The Driver must have a good knowledge of the hotel services & food promotions in order to communicate these information to the guests during the trip (on the guest’s wish)
• The Driver coordinates with both the Concierge & Head Driver to be kept updated on the limousine booking status, flight details & flight status. He has the responsibility not to keep the guest waiting at the airport or at the hotel, and to ensure his full trip satisfaction. Consequently he should check with the guest if the car temperature is suitable, if the guest would like some music & should be in alert if the guest has any question or any request.
Quyền lợi được hưởng
Will be discussed during interview
Yêu cầu công việc
Will be discussed during interview
Yêu cầu hồ sơ
Chính thức thành lập từ năm 2012, với quá trình phát triển lâu dài và bền vững, Công ty TNHH Đầu tư Thương mại và Dịch vụ Hoàng Cương tự hào là hệ thống siêu thị thiết nhà bếp - bồn tắm hàng đầu Việt Nam. Tại đây, các sản phẩm được bày mẫu công phu, sáng tạo đến từ các thương hiệu hàng đầu trên thế giới như: Bosch, Teka, Bonucci, Hafele, Malmo,Ariston, Cata, Panasonic, Euroking, Govern... Công ty TNHH Đầu tư Thương mại và Dịch vụ Hoàng Cương cam kết các sản phẩm bày bán tại Showroom đều được đảm bảo nguồn gốc xuất xứ, được nhập chính hãng có CO/CQ đầy đủ. Công ty là nơi duy nhất khách hàng được lựa chọn và trải nghiệm thực tế các sản phẩm trước khi quyết định mua hàng.
Thời gian qua, Công ty TNHH Đầu tư Thương mại và Dịch vụ Hoàng Cương đã làm việc không ngừng nghỉ với đối tác là những thương hiệu hàng đầu về thiết bị nhà bếp để mang đến cho quý khách những dòng sản phẩm Bếp - gia dụng tốt nhất trên thị trường và luôn đảm bảo sản phẩm tới tay người tiêu dùng với mức giá rẻ nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành