Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Main responsibility: For processing Job Entry, Change orders to Eng’g and to coordinate with Order Management Supervisor for non-standard Items / follow up with all concerned departments in achieving Customer requirements as per the Signed Contract.
Authority: To review contract documents, drawings, estimates, design calculations and L/C advices, etc. Prepare several documents and sign to process for further actions that are concerned in CIF/FJBD, Shipping Release, Job Status, CO, ARF, Claim, UMR Change, etc. Assist Order Management Supervisor in preparation of Loading Plan and Production schedule. Monitor with the secretary for updating the MFS System.
Responsibility in details:
*Processing of Order Entry/Change orders: Review the PIS, Change Orders, Claims etc. received from Sales Office, Prepares the final job PIS .., Consults with the OM Supervisor ,...To lead the OM Engineers in the absence of OM Supervisor
* Follow ups with area office and Coordination with Other Departments at Head Office: Actively maintain / track the latest status, Coordinate with other Dept (Purchasing, Finance..) ., Update and follow-up on jobs and keeps the Area Office updated status.., Issue Shipping Release .., Works as a liaison office between various departments in Head Office and between H.O and Sales Offices.
* Processing of Claims
* Processing jobs with Erection under companys' scope
Yêu Cầu Công Việc
* Bachelor in Civil/Architectural Engineering (or) Diploma in Civil Engineering with a min. of 1-2 years experience (Essential qualification)
* Diploma/Bachelor’s Degree in Civil Eng’g (or) Contract Management (Desired qualification)
* Knowledge of MS Office, Auto CAD and Computer Applications in Engineering Works
*At least 5 years experience in Project Management (Preferably involved in PEB / Structural Steel Fabrication / Erection)
* Good command in English
* Self-motivated, elaborated communication skills and speed of action in accordance with the requirements of the job
* Good looking, Dynamic and Optimistic
Quyền lợi:
*Salary: From 35-50 Mil VND Gross
* Offer 13th month bonus, bonus on every special occasions
* Our staffs are entitled with annual leave, self marriage and child's marriage leave, bereavement leave (including death of grandparents and siblings),…
* 100% full of gross salary during the probation time
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 55
- Lương: 35 Tr - 50 Tr VND
Công Ty TNHH Đầu Tư Và Phát Triển Bất Động Sản Aureal có mã số thuế 0317220413, do ông/bà Trần Mạnh Thắng làm đại diện pháp luật, được cấp giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh ngày 25/03/2022.
Công ty có ngành nghề kinh doanh chính là "Tư vấn, môi giới, đấu giá bất động sản, đấu giá quyền sử dụng đất", do Chi cục Thuế thành phố Thủ Đức quản lý.
Địa chỉ trụ sở: 142 đường Trương Văn Bang, Phường Thạnh Mỹ Lợi, Thành phố Thủ Đức, TP Hồ Chí Minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2016
Mission
Cung cấp giải pháp đầu tư phát triển bền vững cho khách hàng. Lấy con người làm chìa khóa thành công. Đầu tư vào con người để xây dựng nền móng vững chắc làm bệ phóng vươn tới thành công luôn là kim chỉ nam của AUREAL.