Mô tả công việc
A Digital Marketing Executive for our prestigious 5-star boutique resort will play an essential role in enhancing our brand presence online, driving digital engagement, and supporting key revenue and promotional objectives.
KEY RESPONSIBILITIES:
1. Marketing Strategy and Budget Management
• Propose and optimally utilize the digital marketing budget.
• Analyze and evaluate the performance of digital marketing and promotion campaigns.
• Prepare weekly, monthly, seasonal digital marketing reports.
2. Digital Marketing and Online Presence
• Update and monitor information, content, promotions, and offers on the resort’s website, booking engine, and other digital platforms, as well as restaurant outlets’ social media pages.
• Oversee digital platforms (Meta ads manager, API) and online advertising.
• Manage SEO, SEM, GDN, the resort website, Google Analytics, Google Tags and Google Business.
• Plan and execute EDM campaigns.
• Work with media agency and manage awards entries.
3. Content and Media Management
• Direct photographers to take pictures of the resort, rooms, food, drinks, and events.
• Collaborate with external video editors to produce short videos for Facebook/Instagram reels and posts.
• Assist with translations for articles, social media posts, and menus as required and draft articles on different topics in both English and Vietnamese.
4. Brand website and Online Travel Agents Management (OTAs)
- Content Management: Oversee and ensure accuracy and relevancy of online content, imagery, and details related to the resort’s amenities, services, and unique selling points across all digital platforms.
- Collaborative Promotion Strategy: Work closely with the Head of Revenue Management to craft and adjust offers and promotions tailored to specific source markets and key accounts, supporting a balanced segment mix and maintaining desired market share.
- Rate and Promotion Parity: Maintain consistency in rates, offers, and promotions across all digital channels, including OTAs, metasearch platforms, mobile apps, and member-exclusive deals.
- Competitive Positioning on OTAs: Continuously monitor and optimize the resort's positioning on online travel agents to secure and sustain the best possible rankings.
- Market & Industry Insight: Stay informed of evolving market trends, industry shifts, and digital marketing practices by regularly participating in relevant workshops, conferences, and networking events.
5. Internal Collaboration
- Work regularly with other departments in the resort to promote Salinda’s products and services.
- Share news and information related to awards, posts/published online articles, bloggers, and media stays internally on the chat group or emails
Quyền lợi được hưởng
- Full salary and service charge
- Annual bonus based on performance
- Team activities and parties
- 30% staff discount for restaurants and spa
- One free night stay per year in the resort
- Growth opportunity and/or cross-training
- A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in business management, Marketing, Hospitality Managemet or related field.
- Proven experience in digital marketing, ideally within the luxury or hospitality sector
- Strong knowledge of digital marketing, online travel agents (OTAs), meta platforms, and e-commerce tacticals.
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
- Excellent communication skills for cross-functional collaboration
- Proactive mindset with an ability to stay ahead of digital marketing trends
Yêu cầu hồ sơ
Denis G.M. là công ty 100% vốn Singapore, chuyên sản xuất các loại đồ ăn đóng hộp như đậu đóng hộp, các loại rau đóng hộp, các loại cá hộp. Ngoài ra Denis G.M. còn nhập khẩu các sản phẩm đóng hộp của các thương hiệu nổi tiếng khác từ Italia, Pháp… và phân phối tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY TNHH DENIS G.M. thành lập vào năm 2014.
Mission
- Với hơn 120 năm qua, Ayam Brand ™ đã giúp các gia đình dễ dàng tạo ra những bữa ăn đáng nhớ và hài lòng.
- Chúng tôi luôn tận tâm mang đến cho bạn những ý tưởng và sản phẩm sẽ giúp bữa ăn của bạn thành công tốt đẹp, khám phá những món ăn mới kích thích vị giác.
-
An toàn: mang đến lợi ích cho người tiêu dùng.
-
Khỏe mạnh: sản phẩm lành mạnh và tự nhiên với chất lượng vượt trội.
-
Chứng nhận: cơ sở hiện đại đáp ứng được các tiêu chuẩn quốc tế cao nhất.
-
Bền vững: thực hiện 10 nguyên tắc của MLHUTC.