Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
A. SAP system operation and management
- Collaborate with clients to identify business requirements and develop SAP solutions to meet their needs.
- Design, configure and implement SAP modules and solutions, including SAP FICO, MM, SD, PP and/or other relevant modules.
- Participate in project meetings and give regular updates to project stakeholders.
- Perform testing (UAT/UNIT/REGRESSION) and training sessions.
- Collaborate with our global accounts, customers and other vendors/teams to set up their EDI solutions for operations.
- Develop, implement and maintain project plans, timelines and budgets.
- Ensure smooth and on-time completion of project deliverables within the decided scope and budget.
- Analyse business processes and identify areas for improvement.
- Provide technical support, training and troubleshooting to end-users for SAP.
- Manage and implement updates/upgrades in SAP system upon approval.
- Stay up to date with the latest SAP technologies, tools and best practices
B. Responsibilities on IT Support
- Manage workload of other members of MIS Team and provide support/direction in need.
- Reviews changes for audit compliance.
- Reviews deployment documentation, forms, work plans, back out plans, test scripts, test results and compliance reports.
- Ensures applications meet architectural standards.
- Performs deployment coordination with other services across Departments in the Company.
- Performs component deployment, verification and notification.
- Performs measures to ensure the availability, integrity, confidentiality and reliability of application deployments.
- Coordinates resolution of incidents with help-desk.
- Documents work plans and deployment baselines.
- Develop and enhance the working relationship with our Client and be an escalation point for queries or issues client may have around any aspect of service.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Computer Science, Information Technology or a related field.
- 7+ years of experience in implementing and supporting SAP solutions.
- Strong knowledge of SAP FICO, MM, SD, PP, and other major modules.
- Gain project experience in SAP’s new S/4HANA and future solutions
- With particular experience to understand IT and Business risks related to SAP
- Experience with project management methodologies such as Agile or Waterfall.
- Interface knowledge with SAP and Non-SAP systems.
- Relevant certifications like SAP Certified Technology Associate and SAP Certified Development Associate.
- Exposure and hands-on in PP configuration, customizing and deployment.
- Aware of the latest SAP technologies, tools, and best practices.
- Excellent communication skills including ability to work with staff at all levels, ability to communicate clearly and succinctly (both verbal & written) on complex topics
- Demonstrate leadership and managerial skills, the ability to establish and maintain relationships with client leadership.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Flexible time
- Ngày nghỉ: Saturday & Sunday
- Lương: Cạnh tranh
VFBS - Thành viên thuộc tập đoàn Imex Pan Pacific Group (IPPG), hoạt động trong nhiều lĩnh vực chủ yếu về kinh doanh nhượng quyền các thương hiệu quốc tế. VFBS chuyên kinh doanh nhượng quyền các thương hiệu thực phẩm & thức ăn nhanh của nước ngoài như: Burger King, Domino's Pizza, Popeyes. Cùng với chuỗi cửa hàng phân phối rộng rãi và dịch vụ khách hàng tốt nhất trên toàn quốc, VFBS sẽ cung cấp cho khách hàng Việt Nam chất lượng dịch vụ đúng như tiêu chuẩn mà khách hàng mong đợi từ các thương hiệu nổi tiếng toàn cầu.
Review VFBS
Quy trình làm việc của công ty khá kém. Môi trường làm việc của công ty tệ, toxic, siêu nhiều drama. Một số nhân viên của công ty đã thiếu kiến thức chuyên môn mà còn có thái độ làm việc kém, không thân thiện lắm.
Nhiều quy trình làm việc của công ty vô lý, không hiểu có để làm gì luôn. Làm việc ở đây không những không phát triển được chuyên môn mà còn làm tư duy bị bào mòn, không bắt kịp với xu thế thị trường.
Nhóm IT của công ty đông nhưng kém thật sự luôn, bàn giấy như núi chất, quản lý cho tới dàn BOD của công ty thì đã thiếu kiến thức chuyên môn mà còn có thái độ làm việc kém nữa.