Việc làm TransViet Group

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Du Lịch TRẦN VIỆT
Seller Support - SPX Express, Customer Excellence
TransViet Group
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

  • Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express key accounts
  • Acquire opinions and needs of customers, then work closely with Operations, Technology, ... to improve service quality, and bring positive experiences and satisfaction to customers.
  • Build and maintain strong, long-lasting customer relationships.
  • Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
  • Regularly forecast the volume from the key sellers.
  • Identify, capture seller demand, and grow opportunities to ensure growth volume/revenue of accounts & develop a trusted relationship with them.
  • Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
  • Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
  • Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
  • Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
  • The Seller Support Associate acts as the primary interface between SPX Express and our 3rd party sellers, providing phone and/or email support governed by internal service level agreements. The Seller Support Associate will be responsible for providing timely and accurate operational support to 3rd party Sellers on the SPX Express platform
  • Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
  • Perform other duties as assigned by the line manager.

Requirements

  • Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
  • Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
  • Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
  • Good at communication, negotiation, and problem-solving.
  • Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
  • Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
  • Desire to learn and desire to understand how the world works.
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Du Lịch TRẦN VIỆT
TransViet Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
9 Đào Duy Anh, Quận Đống Đa, Hà Nội

TransViet Travel là một thành viên trong TransViet Group - thành lập từ tháng 12 năm 1996 - với chức năng chính là kinh doanh dịch vụ hàng không và du lịch lữ hành. Từ đó đến nay, TransViet Group ngày càng phát triển và lớn mạnh không ngừng. TransViet Group có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh

Những nghề phổ biến tại TransViet Group

Bạn làm việc tại TransViet Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TransViet Group

TransViet Group

Click để đánh giá