Mô tả công việc
1. Overall duty
- Develop and implement the Marketing & Communications Plan for The Pearl Hoi An
• Implement Marketing Communications Strategy (goals, tactics and actions) to achieve and exceed forecasted revenue figures in Rooms and other revenue generating departments
• Planning & Development: implement, maximize, monitor and evaluate the property's communication objectives, strategies, including advertising, public relations and graphics and collaterals aligned with corporate guidelines
• Trends and Competition: create plan and strategy with the team to keep a close eye on competitor work (globally and locally) but also on broader industry trends and news relevant to our business.
• Event Management & Partnership: Event planning and implementation, quality control for corporate and partnership events. Initiate marketing and co-branding, sponsorship opportunities.
• Administration: Establish and monitor annual / monthly marketing communications budgets, including above the line advertising, public relations, sales promotions and publicity that will form part of the hotel’s business plan.
• Develops and maintains active contacts with the press and key media people, increase media exposures and attentions and organize local and international media trip and engagement.
• Recommends and develops proposals and directs and implements below the line sales promotions to support the advertising and sales campaigns
• Customers relations management: constantly maintain and update hotel database and segmentation, create content for hotel e-newsletter
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefit Package
- International Working Environment
- Internal Career Advancement
Yêu cầu công việc
• 5 years of marketing & communications experience, preferably in hospitality industry, strong digital integration
• Bachelor's degree required in PR-Marketing major.
• Strong relationships with both local and national business and industry media outlets
• Experience in acting as a company spokesperson; comfortable and skilled in both broadcast and print media interviews
• Excellent organizational skills
• Good leadership skills
• Be creative and innovative
• Well groomed at all times to maintain a professional impression of the group
• Excellent guests and clients relations
• Be results focused and be able to implement activities to drive revenue
• Be very proficient in Microsoft applications
• Have excellent English written and verbal communication skills
• Extremely proactive with all activities to support the property
• Be able to work effectively as part of a dynamic team
Yêu cầu hồ sơ
CV with full information of experiences, education and personal information shall be contact phone numb
Công ty TNHH Dược phẩm Hoàng Giang Sài Gòn được thành lập từ tháng 01/2013. Với hơn 10 năm kinh nghiệm phân phối tại các Bệnh viện, Phòng khám và các Hệ thống nhà thuốc, công ty chúng tôi chuyên cung cấp các sản phẩm: Thuốc tân dược, Thuốc đông dược, Thực phẩm chức năng, Trang thiết bị y tế, Mỹ Phẩm.Từ 2018, Dược phẩm Hoàng Giang Sài Gòn là đối tác tin cậy của các hãng sản xuất dược phẩm trong và ngoài nước, đặc biệt là Úc, Mỹ, Đức, New Zealand, Hungary.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
Dược phẩm Hoàng Giang Sài Gòn luôn mong muốn mang những sản phẩm tốt nhất, chất lượng nhất để phục vụ cho công tác khám chữa bệnh cho người dân.