Việc làm Dược phẩm Nhất Nhất

Cập nhật 23/12/2024 12:52
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Dược phẩm Nhất Nhất
Senior Brand Manager - Nutrition
Dược phẩm Nhất Nhất
79 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Working Location: Ho Chi Minh

Report to: Nutrition VN Lead

Responsibilities

  • Manage and monitor business performance of Knorr Ready to Eat end to end P&L, brand health, consumer and retail data analysis
  • Lead overall brand campaigns and innovations in drive business growth
  • Lead external agencies in creating new campaigns and activations and deployment mixes and campaigns
  • Brand plan & A&P budget management
  • Lead on-going analysis and review of consumer, category, channel/customer and competitive information as part of a situation assessment on brand performance and identify growth opportunity.
  • Lead the development of local marketing mix (Proposition, Product, Pack, Price, Place and Promotion)
  • Sales and Operations Planning (S&OP) process from activity and demand planning to sales monitoring and analysis
  • Responsible for launch and network management (innovation, relaunch product, market development and saving project), building launch plans, customer sell-in and legal & regulatory issues and managing brand budget.
  • Builds productive working relationship with cross functionals: sales team, trade marketing team, CMI, regional category team, finance, and supply chain to manage brand’s day to day operations, and external partners and agencies.
  • Deliver market- and customer-knowledge driven input into innovation platform projects and brand planning to ensure requirements of group of brands will be met in the future
  • Responsible for launch/ re-launch management; building plans and channel strategies (promotions, media and POS), Customer sell-in and legal & regulatory issues.
  • Develop & lead implementation of activation platforms and ideas based on the brand vision plan working with communication teams and agencies (PR, BTL ...)
  • Lead the monitoring and reviewing of effectiveness of innovation and renovation programme to inform future plans. Ensure continued focus on and support of innovation platforms once launched.

Requirements

  • At least 4 years of experience in brand/product management/marketing (FMCG).
  • Experience in Food and Beverage category is a plus
  • Knowledge on communication development, and media planning process, public relations, and e-commerce
  • Good with numbers (sales analysis, knowledge of P&L, budgeting) and has experience in strategy development
  • Experience in managing relationships with a variety of stakeholders – both internal and external partners
  • Experience in leading an internal cross functional task force and working with external agencies
  • An excellent English language communicator with senior stakeholders and peers (conversational and presentational)
  • Strong project management and problem-solving skills
  • Ability to work and multitask in a fast-paced environment.

Unilever is an organisation committed to equity, inclusion and diversity to drive our business results and create a better future, every day, for our diverse employees, global consumers, partners, and communities. We believe a diverse workforce allows us to match our growth ambitions and drive inclusion across the business. At Unilever we are interested in every individual bringing their ‘Whole Self’ to work and this includes you! Thus if you require any support or access requirements, we encourage you to advise us at the time of your application so that we can support you through your recruitment journey.
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Dược phẩm Nhất Nhất
Dược phẩm Nhất Nhất Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Dược phẩm Nhất Nhất được thành lập vào năm 2006 cùng với Công ty TNHH Phân phối trực tuyến Nhất Nhất (5 Nhất Nhất) và Nhà máy dược phẩm Nhất Nhất trực thuộc tập đoàn Nhất Nhất Group. Đến nay Nhất Nhất đã có hơn 15 năm hoạt động trong lĩnh vực nghiên cứu và sản xuất dược phẩm, thực phẩm chức năng, hóa mỹ phẩm và thiết bị y tế. Với niềm tự hào và khát khao kế thừa các bài thuốc Đông y Việt, công ty ứng dụng các công nghệ hiện đại và nghiên cứu chuyên sâu để đưa ra các sản phẩm chất lượng, hiệu quả và an toàn cho người sử dụng. Đặc biệt là dòng sản phẩm Đông y thế hệ 2 là được nghiên cứu và phát triển độc quyền tại Nhất Nhất. Phát huy được các ưu điểm của Đông dược, khắc phục các nhược điểm về sự tiện dụng bằng cách bào chế dưới dạng viên nén, viên nang, thuốc bột,.. Các sản phẩm của Nhất Nhất dành được niềm tin của khách hàng và vị thế vững chắc trên thị trường. Thể hiện được hiệu quả không thua kém gì so với các sản phẩm tân dược hiện hành, sản phẩm của Nhất Nhất có sức cạnh tranh lớn và ngày càng chứng minh được ưu thế vượt trội. Để đáp ứng được nhu cầu phân phối ngày càng lớn, công ty đầu tư trang thiết bị máy móc hiện đại, hệ thống kho bảo quản, vườn chuyên canh dược liệu sạch đều được đánh giá đạt tiêu chuẩn chất lượng cao. Đội ngũ nhân sự được đào tạo bài bản, chuyên nghiệp và tâm huyết dù làm việc tại bất cứ bộ phận nào. Dược phẩm Nhất Nhất luôn đặt sự hài lòng và niềm tin của khách hàng làm mục tiêu cao nhất trong mọi hoạt động. 

Những nghề phổ biến tại Dược phẩm Nhất Nhất

Bạn làm việc tại Dược phẩm Nhất Nhất? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dược phẩm Nhất Nhất

Dược phẩm Nhất Nhất

Click để đánh giá