Mô tả công việc
- Work in shifts, work from home/ remotely
- Working schedule according to company arrangements
- Average working time 46 hours/week
- 2 days off/ week (weekday)
WHAT YOU WILL DO
- Support merchants, and customers to handle orders problems in Japanese, English as well as Vietnamese;
- Receive, investigate, and resolve customer inquiries and complaints;
- Coordinate with departments in the company to support and solve customer problems, and improve the company's services;
- Manage and maintain customer information database;
- Other tasks as assigned by the manager.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary, bonus
- 13th-month salary, annual salary review
- Social & medical insurance in line with Vietnamese Labor Law
- Vouchers on Capichi App for employees
- Monthly and quarterly gifts ..
- Young, dynamic environment, agile mindset, product ownership mindset
- A multicultural working environment
Yêu cầu công việc
- Japanese equivalent to N2 level;
- English equivalent to Toeic 700-750, or IELTS 6.0-6.5
- Good communication, self-discipline, and responsibility for work;
- No prior customer service experience is required;
- Experience in a similar position is a plus;
- Age: Prefer under 27.
Yêu cầu hồ sơ
Với hơn 60 chuyên gia y tế tại ECHO MEDI được đào tạo từ các trường đại học uy tín trong và ngoài nước như Đại học Y dược TP. HCM, Đại học Y khoa Phạm Ngọc Thạch, Đại học Y dược Cần Thơ, Khoa Y Đại học Quốc Gia Hồ Chí Minh, Barca Innovation Hub v.v., khách hàng đồng hành cùng một đội ngũ bác sĩ, dược sĩ, điều dưỡng, chuyên gia dinh dưỡng để được chăm sóc sức khoẻ toàn diện với phương châm “Phòng bệnh hơn chữa bệnh”.
ECHO MEDI là hệ thống y tế toàn diện cho bạn và gia đình. Chúng tôi đi đầu tại Việt Nam trong việc nâng cấp mô hình “Bác sĩ gia đình” của các nước tiên tiến trên thế giới. ECHO MEDI tập hợp một đội ngũ các bác sĩ, dược sĩ, điều dưỡng và chuyên gia dinh dưỡng được đào tạo trong và ngoài nước để cùng chăm sóc, theo dõi và nâng cao sức khỏe của mọi khách hàng.