Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Working target:
Ensure all marketing activities under right direction, contributing branding for typical business and develop business in short and long term, ensuring overall business development.
2.2. Scope of work:
- Develop, deployment, monitor marketing plans base on approved marketing strategies for growing Nabati brand(s).
- Effective management of the brand portfolio, brand activities to meet marketing and sales objectives for Nabati brand(s).
2.3. Key roles and responsibilities :
- Lead the Marketing lifecycle process for designated brand(s).
- Define and helps facilitate master plans for designated brand.
- Function as the information hub for designated brand(s).
- Monitor and advises designated brands.
- Develop and manage new product launch plan base on approved product portfolio strategies.
- Maintain brand integrity across product lines, advertising, and all other internal and external communication as it pertains to assigned brand.
- Produces competitive analysis materials comparing product with its key competitors.
- Prepares plan, supervise, and analyse market research and identifies and tracks market trends in company’s industry.
-
Develops monthly and quarterly reports for management.
- Manage the day-to-day activities associated to all marketing efforts, including, project management, creative development, cross-functional implementation, campaign tracking and reporting as necessary.
- Manage budgets and financial related to marketing campaigns.
- Manage brand performance regarding to Marketing and Sales KPIs on weekly, monthly basis through 3C 4P and MKT Mix
- Analyse data to diagnose business problems related to designated brands.
- Develop and propose brand strategies and marketing plans for designated brands
- Work closely with all relevant Media people to integrate media mix plans.
- Orientation and cash case work for ABM according to specific KPI, ensuring the implementation of KPI of ABM
* Benefit package:
- Net Salary: Your take-home pay after deductions.
- 13th Month Salary & KPI Bonus - 12 days of annual leave
- Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.
- Opportunities for professional development.
- Supportive and employee-centric work environment.
- Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.
Yêu Cầu Công Việc
Capabilities:
- Bachelor’s degree.
- At least 5 years’ experience in Marketing.
- Creative, mind-set, Management skills.
- Ability to work under high pressure and meet deadline.
- Willing to learn and adapt quickly to new environment.
- Excellent English, Microsoft Office proficiency.
- Good communication and negotiation.
- Good at planning, deploying, tracking, and evaluation.
- Having experience in Brand Marketing is a plus.
- Enthusiastic, proactive, eager to learn at work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Gleads lên chiến lược, thực hiện, tối ưu và báo cáo đầy đủ cho khách hàng. Chúng tôi cung cấp đa dạng các dịch vụ tiếp thị, truyền thông số bằng các thuật toán và công nghệ mới nhất. Phạm vi dịch vụ Gleads tập trung vào các giải pháp SEO, SEM, PPC advertising, communication, web design & development, outsourced marketing team cho doanh nghiệp Việt.
Cặp đôi dịch vụ cơ bản cho mỗi doanh nghiệp không thể bỏ lỡ tại Gleads: SEO & Google Ads có thể giúp khách hàng dễ dàng leo top từ khóa, tăng lượt hiển thị trên các công cụ tìm kiếm Google, Bing, Yahoo..., tiếp cận khách hàng tiềm năng và tối ưu tỉ lệ chuyển đổi (conversion rate).
Khách hàng cần một website diện mạo nổi bật, thiết kế ấn tượng, tối ưu trải nghiệm người dùng để chiếm ưu thế trong thị thường có nhiều đối thủ cạnh tranh. Gleads cung cấp dịch vụ thiết kế nhận diện thương hiệu giúp doanh nghiệp chinh phục thị giác người dùng, dễ dàng tương tác với khách hàng, tối ưu hóa doanh thu.
Review Công ty TNHH Gleads
Văn phòng lớn, hiện đại, rộng rãi. Rất đẹp luôn(RV)